امریکا-میلیون-دالر-به-افغان-های-فقیر-کمک-کرد

اداره انکشاف بین المللی آمریکا به منظور حمایت از افغان های متاثر از جنگ و حوادث طبیعی، مبلغ ۲۵ میلیون دالر را به برنامه غذای ی جهان کمک کرد.

به گزارش اففغان نیوز: برنامه غذایی جهان در افغانستان از این کمک در عملیات امداد و نجات، جهت فراهم کردن کمک های نقدی و غذایی به حدود 1.7 میلیون افغان که اکثراً زنان و کودکان ( متأ ثر از جنگ، حوادث طبیعی، و قحطی) اند، استفاده خواهد کرد.

هربرت اسمیت، رئیس ادارۀ انکشاف بین المللی امریکا در افغانستان، گفت: “برنامه غذایی جهان را قادر می سازد که یکجا با مردم محلات در راس تای امداد و نجات باش ندگان محلی از طریق برنامه های که موجب توانمندشدن خانواده های آ سیب پذیر، فراهم شدن مجدد زمینۀ معیشت مردم، و آ مادگی برای حوادث آ ینده می شود، کار کند.”

قابل ذکر است، ادارۀ انکشاف بین المللی امریکا بزرگترین کمک کننده به برنامه غذایی جهان در افغانس تان بوده و از سال 2017 به این سو مبلغ 89 میلیون دالر امریکایی را به برنامه غذایی جهان کمک کرده است.

کمک های بشردوستانۀ ادارۀ انکشاف بین المللی امریکا جوابگوی نیازمندی های جدی افغان های به شدت آ سیب پذیر درزمینه های چون آ ب، بهداشت و نظافت فردی، خدمات صحی اولیۀ اضطراری، سرپناه، و نیازمندی های غیرغذایی، غذا و مواد تغذیوی می باشد.

امریکا 25 میلیون دالر به افغان های فقیر کمک کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد