بانک-مرکزی-با-نمایندگان-سازمان-ملل-تشکیل-جلسه-داد

بانک مرکزی اعلام کرده در مورد موثریت کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به افغانستان، با مقام‌های این سازمان تشکیل جلسه داده‌است.

به گزارش افغان نیوز؛ بانک مرکزی با نشر اعلامیه‌ای گفته است که صدیق الله خالد، آمر عمومی دفتر ریاست، لطف الحق نور پسرلی، مشاور این بانک با نمایندگان سازمان ملل به شمول رامیز الاکبروف، معاون دفتر نمایندگی این سازمان در افغانستان و همکارانش روز گذشته (چهارشنبه، 2 قوس) تشکیل جلسه داده و گفتگو کرده اند.

بر بنیاد اعلامیه، در این نشست دو طرف روی رشد اقتصاد ملی، عادی سازی سکتور بانکی و هماهنگی کمک‌های بشری بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

به نقل از اعلامیه، خالد نقش یوناما را در خصوص بهبود وضعیت بشری و اقتصادی کشور موثر خوانده و گفته است: وضعیت بشری و اقتصادی افغانستان رو به بهبود است و سکتور بانکی نیز دست آوردهای زیادی داشته است.

لطف الحق نور پسرلی، مشاور ارشد پالیسی بانک مرکزی  نیز گفته که این بانک متعهد است تا در پرتو قوانین و مقررات ملی و بین المللی خدمات بهتری را برای شهروندان، نهادهای داخلی و خارجی ارائه نماید.

طبق اعلامیه، رامیز الاکبروف از همکاری بانک مرکزی در زمینه ایجاد سهولت‌های بانکی این سازمان در کشور اظهار قدردانی نموده و وعده همکاری‌های بیشتر داده است.

این در حالی است که جامعه جهانی هفته 40 میلیون دالر پول نقد به بانک مرکزی افغانستان کمک می‌کند.

بانک مرکزی با نمایندگان سازمان ملل تشکیل جلسه داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد