برای-جذب-سرمایه-گذاری-کمیته-بین-الوزارتی-ایجاد-گردید

دفتر معاون اقتصادی ریاست الوزرا از ایجادکمیته بین الوزارتی برای ارائه تسهیلات و خدمات به سرمایه گذاران خبر داد و گفت این کمیته اولین نشست خود را برگزار کرد.

به گزارش افغان نیوز: مولوی عبدالله عزام سکرتر معاون اقتصادی ریاست الوزرا از ایجاد کمیته بین الوزارتی برای ارائه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد و گفت که این کمیته بر اساس فرمان رهبر ا.ا.ا شنبه 25 سنبله تشکیل و اولین نشست خود را تدویر نمود.

آقای عزام به فعالیت های اقتصادی امارت اسلامی در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت که در عرصه اقتصادی گام های اساسی و مهمی برداشته شده است.

وی افزود: که افغانستان فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و یکی از اهداف اصلی این کمیته ایجاد سهولت و حذف بروکراسی اداری، برای سرمایه گذاران است.

این کمیته قراراست زیر نظر معاون اقتصادی ریاست الوزرا فعالیت کند و مسئولیت آن برعهده مولوی ذبیح الله ناصر رئیس کمیتۀ تخنیکی کمیسیون اقتصادی است.

آقای ناصر دراین نشست گفت: که طی مراحل طرح های سرمایه گذاری داخلی و خارجی تحت محوریت واحد، ایجاد شفافیت و سرعت در پروسۀ سرمایه گذاری و هماهنگی مؤثر میان سرمایه گذاران و وزارت خانه های مربوطه، از وظایف کمیته متذکره است.

در این نشست تمامی وزارتخانه های ذیدخل موظف گردیدند که نظریات و پیشنهادات خود را طی سه روز به شکل کتبی به دارالانشای کمیته مذکور ارائه نمایند.

 

 

 

 

برای جذب سرمایه گذاری کمیته بین الوزارتی ایجاد گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد