به-ارزش-میلیون-افغانی؛-سرک-ولسوالی-آب-کمری-بادغیس-جغل-اندازی-می‌شود

در ولسوالی آب کمری ولایت بادغیس درغرب کشور نزدیک به ۱۵ کیلو متر سرک جغل اندازی می‌شود تا رفت و آمد در مسیر این ولسوالی سهل گردد.

به گزارش افغان خبر: خالد صافی، سخنگوی اداره محلی ولایت بادغیس در مصاحبه اختصاصی با آژانس افغان خبر ضمن تایید این خبر می‌گوید: هزینه این پروژه حدود 50 میلیون افغانی می‌باشد که توسط وزرات احیا و انکشاف دهات پرداخت شده‌است.

این مقام گفت که قرار است حدود ۱۴/۵ کیلو متر سرک در ولسوالی آب کمری جغل اندازی شود که صدها خانواده با افتتاح این پروژه می‌توانند زندگی بهتری داشته باشند.

به گفته او؛ کار این پروژه از چند روز به این سو آغاز شده و شهروندان آن ولسوالی استقبال خوبی را از این برنامه کرده‌اند.

موصوف ادامه می‌دهد وزارت احیا و انکشاف دهات این مبلغ هزینه را برای شورای‌های شهری ولایت بادغیس اختصاص داده، تا پروژه‌های سازندگی کارش آغاز شود.

آقای صافی تصریح می‌کند این روند می‌تواند، که مشکلات سد راه مردم ولسوالی آب کمری را کاهش دهد.

از سوی هم محمد رضایی، کارشناس مسایل اقتصادی در غرب کشور گفت که "بیشتر پول‌های که جهت بازسازی از مرکز به ولایت‌های غربی ارسال می‌شود حیف و میل مقامات دولتی و شرکت‌های خصوصی می‌گردد".

او می‌گوید اگر دولت مرکزی برای بیرون رفت از این وضع برنامه نداشته باشد، ولایت‌های دست سوم کشور از بعُد سازندگی محروم تر نسبت به گذشته خواهند ماند.

قابل ذکر است شماری از شهروندان ولایت بادغیس برای این که پروژه‌های بازسازی کمتر در این نقطه از کشور افتتاح می‌شود ابراز نگرانی کرده و از مقامات مرکزی خواهان عدالت در این باره می‌باشند.

به ارزش 50 میلیون افغانی؛ سرک ولسوالی آب کمری بادغیس جغل اندازی می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد