به-خانواده-های-قربانیان-جنگ،-توجه-جدی-صورت-می‌گیرد

حکومت افغانستان اعلام کرده که تلاش میکند تا زمینه تماس میان خانواده قربانیان نیروهای مسلح را با سایر کشور ها برقرار نماید.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور با خانم بونی کارل رییس و بنیادگذار برنامه کمک به خانواده قربانیان ملاقات کرد

در این نشست خانم کارل در باره این برنامه و چگونگی کمک رسانی به خانواده شهداء و قربانیان قوای مسلح در بیش از ۱۴ کشور به شمول افغانستان گزارش داد.

خانم کارل در صحبت‌های خویش گفت: این نهاد به خانواده قربانیان قوای مسلح کمک می‌کند و تلاش می‌نماید زمینه تماس و تبادل تجربه‌ را میان خانواده‌های قربانیان در کشورهای مختلف فراهم سازد.

رییس اجراییه کشور با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خانم کارل و این موسسه برای رسیدگی به خانواد قربانیان و قهرمان‌های قوای مسلح گفت: قوای مسلح ما در برابرتاریکی و ظلمت می‌جنگند و از آزادی و مردم‌سالاری به قیمتخون خویش پاس‌داری می‌نمایند.

عبدالله عبدالله افزود که این وظیفه ما است تا از خانواده‌های این قربانیان حمایت کنیم و تلاش نماییم این خانواده‌ها در کشورهای مختلف باهم در تماس باشند و احساس تنهایی ننمایند.

رییس اجراییه در صحبت‌های خویش وعده سپرد که از تلاش‌ها و فعالیت‌های این نهاد حمایت می‌کند.

این در حالی است که بیشتر خانواده های قربانیان در وضعیت سختی به سر میبرند و حتی غذای شب و روز خویش را با تحمل صد ها مشقت به دست میاورند.

به خانواده های قربانیان جنگ، توجه جدی صورت می‌گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد