تا-سال-آینده-قمیت-مصارف-انترنت-درصد-کاهش-می-باید

وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی اعلام کرد که این وزارت در حال چانه زنی با شرکت افغان تلیکام اداره انحصاری فایبر نوری بخاطر کاهش ۵۰ درصدی بهای انترنت می‌باشد.

به گزارش افغان خبر: محمد نجیب عزیزی رییس بورد وزارت مخابرات و تکنولوزی معلوماتی گفت که این وزارت تصمیم دارد تا خدمات انترنتی با کیفیت و با فیس کمتر به شهروندان کشور ارایه نماید.

به گفته آقای عزیزی وزارت مخابرات و شرکت افغان تلیکام تصمیم دارد که قیمت انترنت را در سال آینده به 50 درصد کاهش دهد.

رئیس بورد وزارت مخابرات افزود که در حال حاضر چهار میلیون استفاده کننده انترنت در افغانستان وجود دارد که وزارت مخابرات تصمیم دارد این میزان را در سالهای آینده به 15 میلیون نفر برساند.

آقای عزیزی علاوه کرد فایبر نوری در 23 ولایت کشور رسیده که میزان قابل توجه مشترکین را به خود جلب نموده است.

رئیس بورد وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی از شهروندان کشور خواست که وزارت مخابرات را در قبال بی مسوولیتی ارایه دهندگان انترنت همکاری نماید تا انترنت با کیفیت برای باشندگان کشور ارایه شود.

وی افزود که شهروندان کشور با دایر کردن 998 یا 999 میتوانند شکایات شان را در این وزارت به ثبت برساند.

به باور اقای عزیزی وزارت مخابرات برای خدمات بهتر برای مردم همیشه در تلاش و نظارت از شرکت های ارایه دهنده انترنت می باشد.

وی گفت که هیئت این وزارت در جریان سال ربع وار در مناطق ارایه دهنده سرویس اعزام میشوند و نمونه های کاری شان را به وزارت تحویل میدهند.

این در حالی است که وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی میگوید که در تلاش است تا دیگر شبکه های تلفنی را بخاطر ارایه انترنت در قبال مصرف کم اقناع نماید.

تا سال آینده قمیت مصارف انترنت 50 درصد کاهش می باید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد