تنها-عامل-بی-ثباتی-در-افغانستان-حکومت-وحدت-ملی-است

حکومت وحدت ملی هیچ اراده ای برای اجماع ملی ندارد و همیشه بر ایجاد تفرقه چه میان مردم و چه در درون نظام تلاش ورزیده است که عامل تمامی بی ثباتی ها و ناامنی ها حکومت فعلی شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: احمد ولی مسعود رئیس بنیاد احمد شاه مسعود امروز دوشنبه(16 اسد) در کنفرانس مطبوعاتی آجندای ملی مردم را به وفاق ملی فراخواند و گفت که اتفاق و یکپارچگی شان را حفظ نمایند.

آقای مسعود تصریح نمود که مردمی باید در برابر لجاجت ها، انحصارگرایی قدرت، بازی با قوت داعش و طالب، بازی با سرنوشت مردم ایستاد و نگذاشت که سران حکومت وحدت ملی به تعصبات و قوم گرایی ها و خصومت های شخصی خود در داخل نظام دامن بزند.

رئیس بنیاد احمد شاه مسعود اضافه کرد حکومت حس اخلافی در مورد اتفاق و دفاع از مردم خود نشان نمی دهد بلکه هر گونه فاجعه را در کشور با یک محکوم کردن نقطه پایان می دهد.

او همچنان خاطر نشان ساخت ضعف روزافزون حکومت باعث فقر، اعتیاد به مواد مخدر، فرار جوانان از وطن، ناامنی ها و عقب گرد اقتصادی کشور را رو به وخامت کشانیده است.

احمد ولی مسعود نابسامانی های داخلی را در کشور نشانه ی استبداد، بی اعتنایی به ملت و حمایت از بیگانگان دانسته هشدار می دهد:" ما خاموش نخواهیم بود تا این ظلم علنی دشمن در قالب دوست را تحمل نمایم."

وی در عین حال علاوه کرد که روز به روز دشمن از بی خیالی حکومت سوءاستفاده کرده بر توانایی و قدرت خویش می افزاید تا هر روز خانواده ها را در سوگ جوانان شان بنشاند.

رئیس بنیاد احمد شاه مسعود تاکید می نماید که رسیدگی به جریانات روز امنیتی و فاجعه های کشور جز تصامیم این باندهای سیاسی نیست بلکه کوشش می کنند تا با این سیاستگذاریها خاک به چشم مردم بزنند و حکومت خود را تحمیل کنند.

او افزود:" حکومتی که نتواند در سه سال کاری اش کوچکترین کاری برای ملتش کند چگونه می تواند در دو سال دیگر عمرش مردم را از بدبختی نجات دهد."

مسعود اظهار داشت که تغییر در ساختار، ذهنیت، برنامه ها، سیاست و ارزش های و خواسته های مردم وارد شود نه در مهره ها.

احمد ولی مسعود در پایان همچنان هشدار داد تا زمانی که متحدانه عمل نکنیم و خود از این گراب بیرون نشویم کسی برای نجات ما اقدام نخواهد کرد و فاجعه تداوم خواهد یافت.

 

تنها عامل بی ثباتی در افغانستان حکومت وحدت ملی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد