توزیع-بسته‌های-مواد-خوراکی-در-غرب-کابل

نهاد اجتماعی امید در کابل، برای صد خانواده بی‌بضاعت بسته‌های مواد خوراکی توزیع کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ غلام نبی احمدی مسوول نهاد اجتماعی امید در کابل، امروز شنبه( ۲۶، جدی ) در برنامه توزیع این بسته‌های کمکی، گفت: این کمک‌ها شامل آرد، روغن، مکرونی و لوبیا بوده که برای صد خانواده اختصاص یافته است.

آقای احمدی افزود که حدود چهارلک افغانی از سوی مسوول این نهاد از خارج واریز گردیده و برای خانواده‌های نیازمند مواد خوراکی خریداری شده و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

در همین حال، خاطره رحیمی، عضو این نهاد گفت: فقر و گرسنگی در کشور افزایش یافته است. بنابراین، نهاد اجتماعی امید تلاش می‌کند تا در این شرایط بحرانی دست خانواده‌های نیازمند را بگیرد.

وی از دیگر نهاد‌ها و موسسات ملی و بین المللی نیز خواست که به مردم افغانستان کمک کنند تا جلو فاجعه بشری گرفته شود.

محمد ارسلان خروتی، معین وزارت مهاجرین و عودت کنندگان چند روز پیش وعده سپرده بود که به صورت هفته‌وار خانه‌های بی‌بضاعت را شناسایی می‌کند تا تحت پوشش کمک‌های غذایی قرار گیرند.

وی اظهارداشت که تیم سروی وزارت مهاجرین به صورت شبانه روزی کار کرده تا نیازمندان واقعی از این کمک‌ها مستفید شوند. وضعیت اقتصادی مردم به زودی بهبود خواهند یافت.

این درحالی است که سازمان جهانی غذا هشدار داده تا پایان سال جاری میلادی بیش از 90 درصد نفوس افغانستان زیر خط فقر قرار می‌گیرند.

توزیع بسته‌های مواد خوراکی در غرب کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد