توزیع-معاشات-کارمندان-دولتی-از-سوی-امارت-اسلامی

اداره امور طالبان از ادامه روند توزیع معاشات باقی مانده کارمندان دولتی خبر داده و می‌گوید که عدم پرداخت معاشات ماه اسد کارمندان حکومت، یکی از مشکلات باقی‌مانده به حکومت طالبان است.

به گزارش افغان نیوز، اداره امور طالبان امروز( سه‌شنبه، 13 میزان) با نشر اعلامیه گفته است که مقام‌های اداره پیشین معاشات ماه اسد کارمندان را مثل دیگر داشته‌های بانکی «اختلاس» کرده اند.

مولوی احمدجان احمدی، رییس عمومی اداره امور طالبان در این اعلامیه گفته است که به خاطر حل مشکل موجود، کمیسیونی بر رهبری ملا عبدالسلام حنفی، معاون رییس‌الوزرا و با حضور سرپرست‌های وزارت‌های مالیه، مخابرات و رییس عمومی اداره امور، بانک مرکزی و شهرداری کابل ایجاد شده است.

احمدی افزوده است که این کمیسیون به منظور حل مشکل موجود، نشست‌های متعددی را برگزار کرده که در نتیجه آن فیصله شده تا حقوق کارمندانی که بر‌عهده حکومت گذشته بود، اجرا شود تا مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو نشود.

در اعلامیه آمده است که نخست معاشات کارمندان وزارت‌های مالیه، معارف، تحصیلات عالی، صحت عامه و زراعت، آبیاری و مالداری اجرا  و پس از آن تمامی کارمندان دولتی معاش شان را دریافت خواهند کرد.

بااین حال، معاشات کارمندان دولتی از ماه اسد بدین سو اجرا نشده بود و با فرار اشرف غنی و سقوط دولت پیشین، در اجرایی معاشات آنان بی‌نظمی ایجاد شده است.

توزیع معاشات کارمندان دولتی از سوی امارت اسلامی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد