توزیع-مواد-غذایی-به-خانواده‌های-بی-بضاعت-در-کابل

همزمان با شیوع ویروس کووید -۱۹ و وضع قیودات در کابل، سازمان اجتماعی فکر سبز به خانواده های بی بضاعت مواد اولیه غذایی توزیع کرد.

به گزارش افغان نیوز:  عبدالله رسولی، رئیس سازمان اجتماعی فکر سبز امروز پنج‌شنبه( 28، حمل ) طی یک کنفرانس خبری در کابل گفت که این سازمان اجتماعی در نظر دارد تا پایان روزهای قرنطین به خانواده های بی بضاعت کمک کند.

آقای رسولی بیان کرد، امروز برای 40 خانواده بی بضاعت مواد اولیه غذایی از قبیل آرد و روغن توزیع می‌شود؛ اما این روند در شهر کابل و سایر ولایت های دیگر نیز تا پایان روز های قرنطین ادامه خواهند داشت.

پس از افزایش ویروس کووید – 19 در افغانستان، حکومت شماری از ولایت ها به شمول پایتخت را قرنطین اعلام کرد. این اقدام باعث شد که شماری از کارگران و برخی از شهروندان از لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی قرار گیرند. سرانجام به این اقدام حکومت اعتراض کرده و می‌خواهند تا به وضعیت زندگی شان توجه شود.

از سوی هم، مسوولان وزارت صحت عامه کشور اعلام نموده که در 24 گذشته 56 رویداد مثبت ویروس کرونا در ولایت های کابل، هرات، بلخ، ننگرهار و لغمان تثبیت گردیده است.

وحیدالله مایار سخنگوی وزارت صحت عامه امروز گفت که از مجموع این 56 رویداد 37 مورد در کابل، 11 رویداد در هرات، 6 رویداد در بلخ، یک مورد در ننگرهار و یک مورد دیگر در لغمان به ثبت رسیده است.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه وزارت امور خارجه امریکا می‌گوید که با مقامات قزاقستانی در مورد آغاز دوباره صادرات غله و گندم به افغانستان گفتگو کرده است.

توزیع مواد غذایی به خانواده‌های بی بضاعت در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد