جمع‌آوری-عشر-از-محصولات-زراعتی-و-مالداری-توسط-وزارت-زراعت

رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری طالبان اعلام کرده که روی طرح جمع آوری عشر و زکات از محصولات زراعتی، باغ‌داری و مالداری کار می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت زراعت، آبیاری و مالداری امروز( پنج‌شنبه، 29 میزان) با نشر اعلامیه‌یی گفته است که رهبری این زوارت نشستی را به منظور چگونگی جمع‌آوری عشر و زکات به عنوان عواید این وزارت برگزار کرده است.

در اعلامیه آمده است که رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به ریاست‌های عوایددار این وزارت هدایت داده است که روی طرحی کار کنند تا براساس آن بتوانند از محصولات زراعتی، باغ‌داری و مالداری، مالیات جمع‌آوری کنند.

فضل‌الباری‌ فضلی، معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری جمع‌آوری عواید را برای پیش‌برد امور این وزارت و خودکفایی کشور مهم دانسته و گفته است که باید یک طرح واحد در مورد چگونگی جمع‌آوری مشروع و قانونی عشر و زکات تهیه شود.

فضلی از کنارمندان این وزارت خواسته است که روی موارد مشخص چون مقدار عواید هر ریاست، افزایش عواید، معیاری ساختن جمع‌آوری عواید و موارد لازمی نظریات خویش را شریک کنند.

این در حالی است که با تسلط طالبان کشاورزان با مشکلات زیادی مواجه اند و هم در حال حاضر صادرات محصولات زراعتی آنان به خارج با مشکلات بی‌شماری مواجه است.

جمع‌آوری عشر از محصولات زراعتی و مالداری توسط وزارت زراعت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد