جنگ-افغانستان،-جنگی-است-که-مسکو-شروع-کرده-بود

آقای حکمتیار در مسجد جامع هرات، در میان هوادارانش گفته است که جنگ افغانستان، جنگی است که مسکو شروع کرده بود و تا حال ادامه دارد و این جنگ هیچ برنده‌ای ندارد.

به گزارش افغان نیوز: آقای حکمتیار در مسجد جامع هرات، در میان هوادارانش گفت، تنها اقلیتی که طرفدار جنگ اند از بیرون کشور حمایت می‌شوند. وی افزود، جنگ از بیرون بر افغانستان و از سوی کشورهای که منافع ملی خود را در ادامه جنگ در افغانستان دیده اند، تحمیل شده است. او از کشورهای همسایه افغانستان خواست به جای فرستادن سلاح به مردم افغانستان کمک کنند تا جنگ در این کشور خاتمه یابد.

حکمتیار گفت که پیوستن او به حکومت به دلیل مشارکت در قدرت نبوده و نیست. او صلح را به این دلیل بر جنگ ترجیح داده است که وحدت در افغانستان تامین شود و دامن جنگ از این کشور بر چیده شود.

حکمیتار در حالی تمام حرف‌هایش بر محور ختم جنگ در افغانستان می‌چرخید که از او به عنوان «قصاب کابل» و ویران کننده این شهر یاد می‌شود. او پس از آمدنش به کابل با دامن زدن به اختلافات قبلی اش با حزب جمعیت اسلامی که بزرگ‌ترین دشمن او و حزب اش می‌باشد، آغاز کرد و این کار او تا سرحد رویارویی زبانی به گونه‌ای بسیار رکیک و تند ادامه یافت.

جنگ افغانستان، جنگی است که مسکو شروع کرده بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد