حدود-خانواده-درکابل-مساعدت-دریافت-نمودند

موسسه بین‌المللی مسلم هندز که از سوی کشورهای اروپایی تمویل می شود، حدود ۵۰۰ خانواده فقیر و بیجا شده داخلی را مساعدت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: موسسه بین‌المللی مسلم هندز، امروز یکشنبه( 27 – حوت) درکابل، حدود 500 خانواده را با توزیع آرد، روغن، چای و کمپل مساعدت نمود.

عنایت‌الله کاکر، معاون نهاد خیریه مسلم هندز می گوید:« این چهارمین دور توزیع کمک های نهاد خیریه مسلم هندز برای شماری زیادی از خانوده های فقیر و بیجاشده داخلی است که هر سال در ماه های رمضان، عید فطر و زمستان این کمک ها صورت می گیرد.»

وی افزود، این کمک ها برای هر خانواده به حساب نقدی، حدود 3800 افغانی می شود که مصارف مجموعی این کمک ها در هر دور توزیع، حدود 1 میلیون 9 صدهزار افغانی پول نقد می شود.

آقای عنایت تاکید دارد که تا کنون، کابل و ولایت های ننگرهار، مزار شریف و هرات شامل پلان های این نهاد بوده است. اما تلاش داریم تا در برنامه های آینده، تمام ولایت ها را در سراسر کشور جهت تداوم و گسترش این کمک ها، تحت پوشش قرار دهیم.

این درحالی است که طی چند سال اخیر نا امنی، فساد، فقر و بیکاری در سراسر کشور افزایش یافته و با گذشت هر روز به تعداد اطفال یتیم، معلول و معیوب و خانواده های بی سرپرست افزوده می شود.

حدود 500 خانواده درکابل مساعدت دریافت نمودند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد