حملات-انتحاری-و-کارهای-خلاف-،حاصل-بی-توجهی-دولت-است

والی کابل به کم کاری و بی توجهی های دولت اعتراف کرد و گفت: دولت طی سال متمادی نتوانسته به خواسته ها و نیازمندی های مردم پاسخ دهد و برای حل چالش های موجود راه چاره ای پیدا نماید.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: حامد اکرم والی کابل امروز چهارشنبه(3 جوزا) در مراسم گزارش دهی سالانه ولایت کابل گفت: دشمنان افغانستان از بودجه ما پروژه های شان را تمویل می کنند و کشورها از خلا ها و اختلافات میان ما سواستفاده کرده از پول خود ما علیه ما انتحاری تربیت می کنند.

حامد اکرم افزود:" اقرار می کنم که ما کاری برای تامین امنیت و انکشاف آن حتی در کابل نتوانسته ایم عمل کنیم چه رسد به این که امنیت را در سراسر کشور گسترش دهیم."

والی کابل تصریح نمود: بیکاری؛ درآمد کم و سایر مشکلات باعث ایجاد جرایم کوچک و بزرگ می شود، که مقصر اصلی آن مسئولان جامعه است.

آقای حامد  اکرم اظهار داشت، عدم انکشاف متوازن در نواحی مختلف در پایتخت نگران کننده و بی اعتنای به مردم است که این نواحی عبارتند از وزیر اکبر خان، قلعه فتح الله، شیرپور، تایمنی و سایر ناحیه دهم می باشد.

والی کابل خاطر نشان ساخت، همه مردم کشور از هر کشور بیرونی و داخلی که وارد کابل شوند حق مساویانه با سایر شهروندان کابل دارند و در هر نقطه ای این شهر که بخواهند می توانند مسکن گزینند.

وی همچنان تاکید که انتقاد از نیروهای امنیتی از طریق رسانه ها آب در آسیاب دشمن ریختن است و جز نابود خود و پیروزی دشمن نخواهد بود.

اکرم علاوه کرد هیچ موانعی در اعمار مسکن برای مردم وجود ندارد و هر فغانی که بخواهد در هر گوچه این شهر زندگی کند کسی نمی تواند مانعی برای او ایجاد کند.

از سوی هم یک تن از اعضای شورای ولایتی کابل ضمن تایید گفته های والی اضافه نمود که بدبختی مردم ما به خاطر بد نفاقی و بی اتفاقی و خودخواهی و ناامنی ما است.

این عضو شورای ولایتی کابل می گوید، "ما حاکم نه بلکه خدمتگذار مردم هستیم بنا براین وظیفه داریم تا با ارایه خدمات همه شمول مسولیت خود را ادعا نمایم."

 

حملات انتحاری و کارهای خلاف ،حاصل بی توجهی دولت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد