حنفی-با-بزرگان-فاریاب-دیدار-کرد

معاون اداری رییس الوزرای در دیدار با علما و برزگان ولایت فاریاب گفته است که امارت اسلامی تلاش دارد تا پروژه‌های انکشافی را در مناطق مختلف به گونه‌ای یکسان تطبیق نماید.

به گزارش افغان نیوز؛ اداره امور امارت اسلامی شب گذشته( یک‌شنبه، 15 عقرب) با نشر اعلامیه‌ای گفته مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا  با شماری علما و بزرگان ولایت فاریاب دیدار کرده است.

طبق اعلامیه علما و بزرگان ولایت فاریاب خواستار توجه جدی مسوولان در زمینه ترمیم و تکمیل شدن کار سرک حلقوی فاریاب- هرات شده اند.

آنان افزوده‌اند که تکمیل شدن سرک حلقوی به تمام مردم افغانستان و به خصوص برای حل مشکل ولایت‌های هرات، بادغیس و فاریاب مفید خواهد بود.

حنفی در این دیدار نیز گفته که امارت اسلامی اهمیت سرک حلقوی و منافع آن برای تمام مردم افغانستان به ویژه ولایت‌های هرات، بادغیس و فاریاب را به خوبی درک می‌کند و با توجه به امکانات دست داشته خود جهت ترمیم آن تلاش خواهد ورزید.

در اعلامیه آمده است: «علما و بزرگان فاریاب ضمن ابراز خرسندی از وضعیت امنیتی و استقرار نظام اسلامی، روی وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردم ولایت‌های شمال به خصوص ولایت فاریاب صحبت نمودند و از رهبری امارت اسلامی خواسته‌اند که به مشکلات آنان رسیدگی صورت گیرد».

حنفی با بزرگان فاریاب دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد