حنفی-با-نماینده-سازمان-همکاری‌های-اسلامی-دیدار-کرد

معاون اداری رییس الوزرای امارت اسلامی در دیدار با طارق علی بخیت، نماینده ویژه سازمان همکاری‌های اسلامی ازایجاد هرگونه سهولت برای این سازمان در افغانستان اطمینان داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ اداره امور امارت اسلامی شب گذشته(سه‌شنبه، 24 عقرب) با نشراعلامیه‌‌ای گفته که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا، با نماینده ویژه سازمان همکاری‌های اسلامی و یوسف بن محمد الضبیعی معاون سیاسی این سازمان دیدار کرده است.

نماینده سازمان همکاری‌های اسلامی درمورد دفتر نمایندگی این نهاد درکابل و انسجام کمک‌های بیشتر به افغانها، معلومات داده و گفته که هدف سفرش به کابل، تطبیق فیصله وزیران خارجه همکاری های اسلامی درجلسه فوق العاده‌ای درمورد افغانستان می‌باشد.

او گفته دفتر سازمان همکاری‌های اسلامی درکابل نقش مهمی را درتقویت بیشتر روابط این سازمان با امارت اسلامی دارد. بخیت نگرانی برخی  کشورها در خصوص افغانستان را با معاون اداری ریاست الوزراء شریک ساخت.

مولوی عبدالسلام حنفی از ایجاد هرگونه سهولت برای سازمان همکاری‌های اسلامی در خصوص کمک‌های بشری اطمینان داده و از گشایش دفتر این سازمان در افغانستان ابراز خرسندی کرده است.

او از کمک‌های سازمان همکاری‌های اسلامی و کشور‌های عضو آن با مردم افغانستان در این شرایط دشوار، قدردانی نمود.

حنفی افزوده است که سازمان همکاری‌های اسلامی با افغانستان مشوره‌دهی و عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ارتقای ظرفیت، همکاری همه جانبه و هماهنگی و کمک بیشتر نماید.

در اعلامیه به نقل از معاون اداری حکومت سرپرست آمده که تقریباً درنیم قرن گذشته نخستین بار است که درسراسرافغانستان امنیت تامین شده و فساد اداری و اخلاقی به صفر رسیده است.

او تصریح کرد: پالیسی سیاست خارجی امارت اسلامی این است که به هیچ کسی اجازه نمی‌دهد که علیه کشورهای همسایه، جهان و کشور‌های اسلامی از خاک افغانستان استفاده نماید.

حنفی با نماینده سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد