حکومت-افغانستان-باید-ستون-پنجم-را-نابود-کند

ما به ستون پنجم ضرورت نداریم، آنها در خدمت دشمنان است؛ حکومت باید حتماً و ضروراً این ستون را از بین ببرد در غیر آن امنیت در این ملک نمی‌آید.

به گزارش افغان نیوز: آقای سیاف که امروز پنجشنبه (6 میزان) در مراسم گرامی داشت از سالروز شهادت استاد برهان‌الدین ربانی در کابل صحبت می‌کرد گفت که دشمنان خارجی‌ تا راه از داخل نداشته باشند قطعاً به مردم افغانستان آسیب رسانده نمی‌توانند.

سیاف در بخشی از سخنان خود گفت: "راد مردهای افغانستان تنها در ساختن افتخارات ملت خود نه بلکه در ساختن افتخارات برای تمام جهان شریک بودند؛ چه با شمشیر چه در قلم و چه در زبان؛ ما در ساختن افتخارات جهان بشریت شریک هستیم".

به گفته وی، استاد شهید شخصیت چند بعدی بود که با قلم، زبان و شمشیر در ساختن تاریخ بشریت سهیم بود؛ وظیفه ما است که به این تاریخ ببالیم؛ اینها این ملک را آزاد کردند و این ملک را اگر زنگ زده باشند هم این ملک را نگه/حفاظت می‌دارند.

او تاکید کرد که جهاد رکن اسلام بوده و بد گفتن جهاد تجاوز به اسلام است؛ سکوت حکومت قابل تامل است.

این رهبر جهادی بیان داشت: اگر طالبان اسلام را از درک دهشت، ظلم و تجاوز اسلام را ضربه زده‌اند؛ ما اسلام را از درک دزدی، فحشا و چور و چپاول ضربه زده ایم. اسلام بیچاره در بین دو آسیاب آرد است. حکومت باید خطی را بین هنر و فحشا رسم کند این خط وجود ندارد. امروز یک زن برهنه می آید رقص می‌کند این را هم هنر می‌گویند ما از این هنر منکر استیم و این را اسلام قبول ندارد.

آقای سیاف تصریح کرد، رییس جمهور در روز تحلیف خطبه ابوبکر صدیق را خواند و گفت که براساس آن عمل می‌کند؛ ولی امروز دین از هرطرف قیچی می‌شود، باید احساس مسئولیت کند.

او در مورد وحدت میان مردم افغانستان نیز صحبت کرد و گفت، اقوام افغانستان مثل گل‌های رنگارنگ یک سبد هستند و هر قوم در این سبد جایگاه خود را دارد؛ ما اگر زیبایی ملت خود را نگاه/حفظ کنیم باید این گلها در پهلوی همدیگر قرار داشته باشند و اگر در این بین یک گل پژمرده شود همه را صدمه می‌زند.

به گفته او، مردم افغانستان باید همانند دوران پیامبر عزیز اسلام بین مردم خود محبت ایجاد کنند و رمز پیروزی ما در این است.

آقای سیاف در بخشی از سخنان خود به چالش‌های امنیتی کشور اشاره کرد و گفت: "هتلر می گفت از مردمی که در گرفتن سرزمینش به من کمک کرده بودند بسیار بدم می آمد و گپ دیگر هتلر این بود که می گفت؛ اگر در شاجورتفنگت ده مرمی بود یک مرمی اش را سر دشمن فیرکدی 9 مرمی اش را برای جاسوسان داخلی نگاه کن".

او با این مقدمه گفت، بیرونی‌ها اگر از داخل راه نداشته باشند قطعاً ما را زده نمی‌توانند؛ ما امیدوار استم که ستون پنجم چپه شود. ما به ستون پنجم ضرورت نداریم آنها در خدمت دشمنان است؛ حکومت باید حتماً و ضروراً این ستون را از بین ببرد در غیر آن امنیت در این ملک نمی‌آید.

حکومت افغانستان باید ستون پنجم را نابود کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد