حکومت-اگر-جنگ-نمی‌کند-عقب‌نشینی-کند

ظاهر قدیر، معاون پیشین مجلس نماینده‌گان اظهار داشته است که ما به جنگ آماده هستیم اما حکومت لطف کرده اگر جنگ نمی‌کند عقب‌نشینی کند و اگر حکومت به حرف ما گوش ندهد، مردم مجبور اند که خودشان امنیت‌شان را بگیرند.

به گزارش افغان نیوز: ظاهر قدیر، معاون پیشین مجلس نماینده‌گان که پیش از این حکومت را به حمایت از داعش متهم کرده بود، یک‌بار دیگر ارگ را به آن متهم کرده و پیش از چاشت روز شنبه(۲۹  میزان) در نشست عمومی این مجلس گفت که سه ماه است ارتش ملی در ننگرهار افتیده اما هیچ حمله بالای داعش انجام نداده و این حرف عادی نیست، یک حرف بزرگ است.

او گفت تا زمانی که اردو با داعش جنگ نکند و جلو این پروژه را درخوگیانی نگیرد، در تمام افغانستان کسی نمی‌تواند به داعش مبارزه کند.

آقای قدیر با نقل قول از آن‌چه حرف‌های زلمی خلیل‌زاد مبنی بر پایان داعش در عراق و سوریه و انتقال آن به افغانستان عنوان نمود، اضافه کرد که همین ارگ در تمام پروگرام‌ها شریک است و ولا اگر کس دیگر باشد.

او افزود که ما به جنگ آماده هستیم اما حکومت لطف کرده اگر جنگ نمی‌کند عقب‌نشینی کند و اگر حکومت به حرف ما گوش ندهد مردم مجبور اند که خودشان امنیت‌شان را بگیرند.

ظاهر قدیر پیش از این نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود که واکنش شدید حکومت و نهادهای امنیتی را در پی داشت.

او هم‌چنان افرادی را مسلح ساخته و علیه داعش در برخی از بخش‌های ننگرهار نه تنها جنگید که افرادش سر جنگ‌جویان داعش را با شیوۀ مشابه خودشان بریده در کنار جاده گذاشتند.

در همین حال، ناهید فرید دیگر عضو مجلس گفت ما از عراق و سوریه که با قاطعیت با داعش مبارزه کردند و به شکست مواجه‌اش کردند، ضعیف‌تر نیستیم اما در افغانستان هرروز قربانی می‌گیرند و سیاست‌های ناکام تکرار می‌شود.

حکومت اگر جنگ نمی‌کند عقب‌نشینی کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد