حکومت-باید-به-خانواده-شهدا-و-مجاهدین-توجه-نماید

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور میگوید که دفاع از وطن وظیفه هر فرد است و باید حکومت متوجه مجاهدین، خانواده شهدا و مهاجرین باشد.

به گزارش افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی، که امروز پنجشنبه (۱۸ سنبله ) در مراسم " پانزهمین سالگرد شهادت احمد شاه مسعود " صحبت می کرد گفت باید تمام مردم در کنار نیروهای امنیتی از وطن شان دفاع کنند.

او علاوه کرد که در حال حاضر جنگ علیه تروریزم در افغانستان ادامه دارد و هزاران تن فرزندان این خاک در این راه شهید شده اند.

به گفته او شهید سرمایه های معنوی همه ملت افغانستان است دفاع که امروز از سرزمین ما صورت می گیرد دفاع قهرمانانه و برحق مردم است وظیفه ماست که بدون در نظر داشت اختلاف سیاسی وقومی در یک صف در حمایت نیروهای امنیتی قرار بگیریم

رییس اجرایی کشور می گوید که در روزهای همچون هفته شهید و یادبود از شهدا مردم و حکومت باید متوجه سرنوشت مجاهدین٬ خانواده های شهدا و مهاجرین باشند.

همچنان صلاح الدین ربانی وزیرخارجه کشور در این برنامه بیان کرد که باید افغان ها راه شهدا را دنبال کرده و آرمان های آنها را براورده سازد.

آٌقای ربانی خطاب به حکومت بیان کرد:" ما به تعهدات خود در قبال مردم و کشور که داریم باید وفا کرده و مسوولیت مان را در راستای تحقق و اهداف شهدا انجام بدهیم".

وزیر خارجه کشور می گوید که مردم نیز مسئولیت دارند که مقامات و مسوولان حکومتی را مجبور به پاسخگویی و مسوولیت پذیری کرده و تا توقع ملت برآورده شود.

او بیان کرد که اگر بزرگان سیاسی میخواهند بعد از مرگ شان احترام شوند باید به تعهدات خود در حال حاضر عمل کنند و مردم امروز هوشیار است و فریب وعده های واهی را نمیخورند.

قابل ذکر است که امروز از شهادت احمدشاه مسعود در کابل و شماری دیگر از ولایات کشور تجلیل به عمل آمد.

احمدشاه مسعود یکی از سردمداران مجاهدین و تنظیم های جنگ های داخلی در کشور بود که توسط دو تن عرب در یک حمله انتحاری شهید شد.

 

حکومت باید به خانواده شهدا و مجاهدین توجه نماید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد