حکومت-در-تلاش-دانش-افزائی-جوانان-و-توسعه-نیروی-انسانی-است

معاون رئیس جمهور بیان کرد که حکومت وحدت ملی بیشترین سرمایه گذاری را روی نسل جوان و توسعه نیروی انسانی انجام خواهد داد تا از این طریق، مدیریت فنی و سالم را در کشور نهادینه سازد.

به گزارش افغان خبر: جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه های مختلف کابل با استاد سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار و در مورد موضوعات مورد نظر گفتگو کردند.

دیدار کنندگان حضور و کار کرد سرور دانش را در حکومت وحدت ملی برای جامعه علمی کشور یک سرمایه مهم عنوان کرده و تأکید داشت که حکومت وحدت ملی زمینه حضور نخبگان و افراد تحصیل کرده و مسلکی را در مدیریت و ساختار ادارات دولتی بیشتر فراهم نماید.

معاون رییس جمهور تصریح کرد که حکومت وحدت ملی بر آنست که بیشترین سرمایه گذاری را روی نسل جوان و توسعه نیروی انسانی انجام بدهد تا از این طریق، مدیریت فنی و سالم را در کشور نهادینه سازد.

وی گفت که نسل تحصیل کرده افغانستان در سال های اخیر برای کشور، افتخارات زیادی را کسب کرده است و باعث رشد روحیه ملی و ایجاد انگیزه برای حمایت از معارف و تحصیل در میان مردم شده است.

استاد سرور دانش، کارکرد نخبگان علمی کشور را هم در عرصه فعالیت های آکادمیک و هم در کار های اجرایی و مدیریت کشور یک ضرورت اساسی خوانده و تأکید کرد که حکومت وحدت ملی مصمم است که در نهاد های اجرایی کشور، افراد مسلکی و توانمند، مدیریت امور را بر عهده داشته باشند.

معاون رییس جمهور از حضور شخصیت های علمی و مسلکی در ادارات عالی کشور استقبال کرد و افزود که جذب افراد مسلکی و توانا در ادارات عالی دولتی برای مدیریت سالم کشور، مسؤلیت اساسی دولت می باشد.

در اخیر معاون رییس جمهور وعده سپرد که در خواست دیدار کنندگان را از طریق مجاری مربوطه پیگیری خواهد کرد.

حکومت در تلاش دانش افزائی جوانان و توسعه نیروی انسانی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد