حکومت-وحدت-ملی-نامشروع-است-و-باید-انتخابات-زود-هنگام-برگزار-شود

محمد اسماعیل خان یکی از چهره‌های مطرح جهادی می‌گوید؛ حکومت وحدت ملی مشروعیت ندارد و جامعه جهانی دست از حمایت حکومت وحدت ملی بردارند و انتخابات زودهنگام در این کشور برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، محمد اسماعیل خان یکی از چهره‌های مطرح جهادی روزگذشته ( 17 جوزا) در یک کنفرانس خبری در ولایت هرات گفت؛ حکومت وحدت ملی از مشروعیت قانونی برخوردار نیست و باید در کشور انتخابات زودهنگام برگزار شود.

اسماعیل خان در واکنش به حوادث تروریستی اخیر گفت؛ جامعه جهای باید حمایت خود را از حکومت نامشروع بردارند و کمک کنند که انتخابات زودهنگام در این کشور برگزار شود.

این چهره جهادی تاکید کرد؛ امریکا باید برای بیرون رفت از مشکلات ایجاد شده در افغانستان اقدام کند و راه بیرون رفت نیز برگزاری لویه جرگه و انتخابات زودهنگام است.

او از جامعه جهانی خواست که دست آورد 17 ساله در این کشور در حال از دست رفتن است و حکومت وحدت ملی توان حفظ این دست آرودها را ندارد.

به گفته‌ی اسماعیل خان افغانستان زمانی میتواند به ثبات برسد که نظام این کشور به تغییر به ریاستی شود.

اسماعیل خان از اعتراض کنندگان اخیر کابل حمایت کرد و گفت؛ حزب «جمعیت اسلامی» روز گذشته خواست خود را مطرح کرد که در این خواسته‌ها منافع مردم افغانستان است.

وزیر سابق انرژی و آب افغانستان بار دیگر از حکومت وحدت ملی خواست که نگذارد مردم این کشور بیش از این رنج و ناامنی را تحمل کنند.

حکومت وحدت ملی نامشروع است و باید انتخابات زود هنگام برگزار شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد