خیرخواه-برای-گردشگران-خارجی-هتل-ویژه-ساخته-می‌شود

ملا خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ گفته است که جهت سهولت‌های بیشتر به گردشگران خارجی، در شش ولایت کشور هتل ویژه ساخته می‌شود.

به گزارش افغان نیوز؛ خبرگزاری باختر گزارش داده است که این اظهارات را سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ ا.ا در سفری به هرات مطرح کرده است.
ملا خیرالله خیرخواه با اشاره به امنیت سرتاسری و افزایش روز افزون گردشگران خارجی در افغانستان، گفته است که این وزارت در سرتاسر کشور، در تلاش عرضه خدمات بهتر به گردشکران است.
 سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ در دیدار با کارمندان اداری ریاست اطلاعات وفرهنگ هرات گفته است که آبدات تاریخی این ولایت که در اثر زلزله‌های چند ماه پیش آسیب دیده، مرمت می‌شود.
او در این دیدار به اجرای انجام کارها از سوی کارمندان ریاست اطلاعات و فرهنگ تاکید نموده و گفته است که کارمندان تلاش کنند تا در کار خود ابتکار داشته باشند. خیرخواه ابتکار در کار را عامل‌پیشرفت شخص و کشور عنوان کرده است.
ملاخیرالله خیرخواه تصریح کرده است که ‌از استعداد جوانان هرات استفاده بیشتر خواهد شد و روی منسجم شدن جوانان از طریق آمریت جوانان پلان های روی دست دارد.
این در حالی است که اخیرا ده گردشگر خارجی از کشورهای اندونیزیا، روسیه، کانادا و ایران از ساحات گردشگری و آبدات تاریخی هرات بازدید کردند.

خیرخواه: برای گردشگران خارجی هتل ویژه ساخته می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد