دانشگاه-بامیان-و-انبوهی-از-مشکلات-حکومت-بی-مهری-میکند

رئیس دانشگاه بامیان با شمردن، مشکلات این مرکز تحصیلی، به رهبران حکومت میگوید که در سال های گذشته، ولایت بامیان مورد بی مهری حکومت قرار گرفته است.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور در دیدار با رییس و استادان دانشگاه بامیان پیرامون مشکلات موجود در این دانشگاه با آنان صحبت نمود.

معصومه خاوری رییس دانشگاه بامیان نبود آب آشامیدنی صحی، نبود جاده های استندرد ، نبود تعمیر برای کتاب‌خانه، اعمار خانه‌های خودسر در جوار دانشگاه و عدم پرداخت معاشات استادان دانشگاه در وقت و زمان معین را از مشکلات اصلی این نهاد عنوان نمود و از رییس اجراییه خواست تا در حل این مشکلات، آنان را یاری رسانَد.

رییس دانشگاه بامیان، از کم مهری و کم توجهی حکومت مرکزی به دانشگاه و دانشگاهیان بامیان در جریان سالیان گذشته انتقاد نمود و از رهبری حکومت وحدت ملی خواست تا این یگانه دانشگاه در زون مرکزی کشور را حمایت نموده و توسعه بخشد.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه با تایید مشکلات موجود در دانشگاه بامیان، به رییس، استادان و محصلان این دانشگاه اطمینان داد که به تعهدات خویش برای حمایت همه جانبه از دانشگاه بامیان عمل می‌نماید و زمینه‌های لازم برای رسیدگی به مشکلات آنان را در کابل فراهم می‌سازد.

رییس اجراییه کشور به دکتور عبداللطیف روشان سرپرست وزارت تحصیلات عالی که در این نشست حضور داشت هدایت داد تا پس از رسیدن به کابل و قبل از رفتن به پارلمان برای کسب رأی اعتماد به مشکلات دانشگاه بامیان رسیدگی نماید.

رییس، استادان و محصلان دانشگاه بامیان با امتنان از رییس اجراییه کشور بابت شنیدن سخنان، مشکلات و پیشنهادات آنان، ابراز امیدواری نمودند که این سفر سرآغازی باشد برای برآورده شدن خواست‌های چندین سالۀ مردم و توسعه و گسترش علم و دانش در باستانی ترین ولایت افغانستان.

دانشگاه بامیان و انبوهی از مشکلات/ حکومت بی مهری میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد