در-شرایط-فعلی-یک-لحظه-غفلت-جبران-ناپذیر-است

رئیس اجرائیه کشور بیان میکنداز مردمی که برای اصلاحات در حکومت اعتراض میکنند حمایت میکنیم، اما در چنین شرایط یک لحظه غفلت جبران ناپذیر است.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله در مراسم نام‌گذاری چهارراه زنبق به نام شهيد سالم ايزديار بیان کرد که نام گذاری این چهارراه به معنی ارج‌گذاری به آزادی بیان و حق طلبی‌های مردم ماست.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور، در حالی که یاد بود از شهدای جوزا را ارج گذاشتن به تمامی مبارزات مردم افغانستان عنوان نمود، بار دیگر تیراندازی به جوانان را محکوم نمود و تاکید کرد که مظاهره، اعتصاب و اعتراض‌های مدنی حق مردم افغانستان است و با کسانی که غفلت نموده‌اند، مطابق قانون برخورد می‌شود.

دکتور عبدالله عبدالله با بیان اینکه ما در کنار مردم خود و کسانی که در پی بهبود اوضاع و ایجاد اصلاحات در کشور شان هستند، قرار داریم و می‌ایستیم، از تمام مردم کشور خواست تا هر گامی را که بر می‌دارند، با درک شرایط موجود و وضعیتی که کشور و مردم ما قرار دارند، بردارند.

رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با تاکید بر اینکه هم اکنون، جنگ در نقاط مختلف کشور به شدت ادامه دارد و از جانبی هم ده‌ها گروه تروریستی مصروف فعالیت‌های تخریبی و ضد انسانی هستند، عملکرد گروه داعش در ولایت ننگرهار را غیرانسانی، وحشیانه و بی‌سابقه عنوان نمود.

رییس اجراییه درگیر شدن مردم به مسائل قومی، زبانی و منطقه‌یی را به نفع دشمن دانست و علاوه نمود که دشمن، دشمن واحد است و باید با وحدت و یک‌پارچگی در مقابل آن ایستاد و مبارزه نمود.

دکتور عبدالله عبدالله یک لحظه غفلت در شرایط کنونی را غیرقابل جبران دانست و اضافه نمود، برای درک بهتر دشمن، باید به عملکرد آنان در سال‌های گذشته دقت کنیم و وضعیت مردمانی را که در اسارت آنان به سر می برند، تحت غور و بررسی قرار دهیم.

رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، در بخش‌های اخیر سخن خویش، در حالی که نام‌گذاری این چهارراهی به نام شهید محمد سالم ایزدیار و شهدای ماه جوزا را ارج گذاری به آزادی بیان و حق طلبی یاد نمود، تاکید کرد که تحقیقات برای شناسایی عاملان این حوادث ادامه یافته و تکمیل خواهد شد.

در شرایط فعلی یک لحظه غفلت جبران ناپذیر است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد