درپی-حملات-تروریستی،-تمام-خطوط-مخابراتی-وانترنتی-درکابل-مختل-شد

گزارش ها از کابل حاکی ازآن است که درپی حوادث تروریستی برنامه ریزی شده از ساعت ۲ عصرامروز تمام خطوط مخابراتی و شبکه های انترنتی در پایتخت کشور قطع گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: تمام خطوط انترنتی و مخابراتی بعد از وقوع حملات انتحاری امروز از ساعت 2 بعد از ظهر قطع شده خبرنگاران و رسانه های مختلف در اطلاع رسانی به موقع رویداد ها به مشکل روبرو گردیده اند.

شاهدان عینی در کابل ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده خواستار رفع مشکل انترنتی و مخابراتی شدند. آنان می گویند که به منظور اطلاع رسانی از وضعیت صحی خود به خانواده هایشان دچار مشکل شده اند.

تعدادی از خبرنگاران داخلی و خارجی به دلیل قطع سیستم انترنتی و مخابراتی در شهر کابل نتوانستند به صورت دقیق از محل حادثه گزارش تهیه نمایند.

این امر منجر به تاخیر ارسال خبر و همچنان منتشر نشدن خبر ها و حوادث بوجود آمده کابل توسط رسانه های جمعی گردیده است.

قابل ذکر است امروز در مراسم خاکسپاری پسر ارشد ایزدیار نائب رئیس مجلس سنای افغانستان سه انتخار کننده خودشان را میان نمازگزاران منفجر کردند که در نتیجه ی آن بیش از 80 تن به خاک و خون کشیده شده اند.

سوال اینجاست که آیا مختل شدن سیستم ارتباطی در پایتخت کشور به صورت هدفمند وبرنامه ریزی شده  ومتاثر از حوادث خونین کابل بوده است یا این که تعمدی در کار نیست؟

 گذشت زمان به این سوال پاسخ خواهد داد.

درپی حملات تروریستی، تمام خطوط مخابراتی وانترنتی درکابل مختل شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد