درگیری-نیروهای-امنیتی-و-متحصنین-درولایت-کابل

نیروهای امنیتی پس از چندین ساعت درگیری با معترضان موفق به برچیدن خیمه تحصن علیه حکومت شدند در این درگیری نیروهای امنیتی با دسته صلاح، تانک و گازاشک آور که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: نیروهای امنیتی شب گذشته حوالی ساعت 11 قصد جمع آوری خیمه های تحصن را داشتند اما این اقدام نیروهای امنیتی با مخالفت و شورش معترضان این خیمه مواجه شده است.

در درگیری که میان نیروهای امنیتی و اعتراض کنندگان رخ داد ابتدا معترضان موفق شدند تا مانع نیروهای امنیتی برای برداشته شدن خیمه شوند اما پولیس و نیروهای امنیتی با استفاده از گازاشک آور و فیربالای معترضان توانستند آنها را متفرق ساخته خیمه را تصرف نمایند.

گرچه تاکنون شماره کشته و زخمی شدگان این رویداد مشخص نیست اما بنا به آماری که مردم ارایه می کنند تعداد کشته، زخمی و بازداشت شدگان به 11 تن می رسد.

این درحالی که شماری از معترضان دوباره در چهارراهی زنبق تجمع کرده و می گویند تا رسیدن به خواسته هایمان در این مکان خواهیم ماند.

گفتنی است که هنوز کانتینر های که توسط حکومت راه را بر مردم بسته بود برداشته نشده و تنها جمع کردن این خیمه ها هیچ مشکلی از مشکلات ترافیکی این چهارراهی را حل نمی کند.

 

درگیری نیروهای امنیتی و متحصنین درولایت کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد