دولت-و-ملت-در-برابر-دشمنان-واحد-کشور-متحد-شوند-

رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی حمله تروریستی صبح امروز را جنایت جنگی، برهم زدن امنیت مردم، تطبیق اهداف بیگانگان و برنامه های شوم دشمنان مشترک مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: عبدالله عبدالله رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه(2 اسد) در جلسه شورای وزیران انفجار صبح امروز کابل را دسیسه تروریستان عنوان کرد و به خانواده های شهدای این رویداد تسلیت و به زخمیان آن شفای عاجل خواهان شد.

رئیس اجراییه همچنان گفت:" ما به عنوان مسوولان حکومت موظفیم تا به تقاضا ها و بحث و گفتگو های مردم گوش داده و زمینه را برای این خواسته های مساعد سازیم."

عبدالله عبدالله تصریح نمود؛ با این که بیشترین توجه حکومت وحدت ملی به امنیت است اما با این هم مردم از دولت ناراضی است و قناعت نکرده اند.

از سوی هم وی با تایید مردم به آنان حق داد و خاطر نشان ساخت که حکومت باید بیشتر این ها به فکر امنیت، رفاه و آسایش مردم خود باشد تا بتوانند شرم ساز آنها نباشند.

رئیس اجراییه علاوه می کند و می گوید:" آوردن تغییرات زمان بر است و امید است تا مردم به خواسته ها و دولت به آرزوهایشان برسند."

او اظهار داشت که صف دوست و دشمن ما کاملا روشن است و مردم در مطرح کردن خواسته هایشان حق دارند تا از حکومت انتقاد نموده پیشنهادات شان را ارایه نمایند.

در پایان داکتر عبدالله از ناامنی ها در ولایات غور، فاریاب وهلمند و همچنان کشم ولایت بدخشان نیز یاد کرد و افزود که برای جلوگیری از نفوذ دشمن تدابیر سنجیده شده و برای تلفات پولیس از سوی نیروهای خارجی که گفته شده اشتباهی بوده تحقیقات آغاز گردیده است.

دولت و ملت در برابر دشمنان واحد کشور متحد شوند.

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد