دیدار-جمعی-از-متنفذین-شهرک-اتفاق-با-معاون-رئیس-جمهور

شماری از بزرگان و متنفذین شهرک اتفاق واقع در غرب کابل، به خاطر مشکلات مربوط به ناحیه ۱۳ و مربوطات آن با سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور دیدار کردند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از بزرگان و متنفذین شهرک اتفاق واقع در غرب کابل، به نمایندگی از باشندگان آن مناطق قبل از ظهر امروز شنبه 1 میزان 1396 با استاد سرور دانش معاون دوم رییس جمهور دیدار کردنده و مطالبات خویش را با وی در میان گذاشتند.

دیدار کنندگان مشکلات مربوط به ناحیه 13 و مربوطات آن، اعمار ساختمان لیسه فیض محمد کاتب، اعمارکلینیک صحی، تأمین آب آشامیدنی، تعمیر سرک شهرک اتفاق و ارائه خدمات شهری را، بعنون خواسته های اصلی باشندگان آن منطقه از حکومت، مطرح کردند و از معاون دوم رئیس جمهور خواستند که از طریق ارگان های ذی ربط به خواسته های شهروندی آنان توجه جدی صورت بگیرد.

متقابلا معاون رییس جمهور از سعی و تلاش بزرگان محلی مناطق یاد شده در جهت انتقال خواسته ها و مطالبات مردم محل به حکومت، ابراز سپاس و قدر دانی کرده گفت: هماهنگی و همکاری مردم در باب تأمین خواسته های مردم یک ضرورت جدی است.

وی در باره اعمار لیسه فیض محمد کاتب و دیگر مشکلات موجود در شهرک اتفاق، وعده سپرد که این موضوعات را از طریق ادارات مربوطه پیگیری کرده و تلاش می کند به نیازمندی های مردم رسیدگی صورت گیرد.

دیدار جمعی از متنفذین شهرک اتفاق با معاون رئیس جمهور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد