دیدار-رییس-جمهور-غنی-با-نمایندۀ-خاص-بریتانیا

دیدار آقای غنی، رییس جمهور افغانستان با وین جنکنیز، نمایندۀ خاص بریتانیا برای افغانستان و پاکستان، روز گذشته در کاخ ریاست جمهوری صورت گرفته‌است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور با نمایندۀ خاص بریتانیا برای کابل و اسلام‌آباد در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرده‌ و هردو طرف بالای راه‌برد تازه امریکا در قبال افغانستان و آسیایی جنوبی بحث نموده‌اند.

ارگ با نشر خبرنامه‌یی گفته‌است که دیدار آقای غنی با وین جنکنیز، نمایندۀ خاص بریتانیا برای افغانستان و پاکستان، روز گذشته در کاخ ریاست جمهوری صورت گرفته‌است.

در خبرنامه‌یی ارگ آمده‌است که هردو طرف در این دیدار شان در خصوص‌ هم‌کاری‌های دوجانبه و مسایل منطقه‌وی و راه‌برد تازه امریکا در قبال افغانستان و آسیایی جنوبی بحث‌ کرده‌اند.

در عین حال، نمایندۀ خاص بریتانیا برای افغانستان و پاکستان بر تقویت مناسبت‌ها بین دو کشور تاکید کرده وافزوده‌است که کمک‌های کشورش بعد از این نیز ادامه خواهد پیدا کرد.

در عین حال محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور نیز به نماینده‌گی از مردم افغانستان به‌خاطر هم‌کاری بریتانیا در طی سال‌های گذشته به کشور قدردانی کرده‌است.

گفتنی‌ست که بریتانیا از جمله حامیان اصلی حکومت افغانستان در چندین سال گذشته بوده که دولت افغانستان کمک‌های این کشور را خیلی مفید در بخش رشد اقتصادی و تامین امنیت در افغانستان می‌داند.

دیدار رییس جمهور غنی با نمایندۀ خاص بریتانیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد