رئیس-سازمان-استخبارات-پاکستان-درآینده-نزدیک-به-کشورمان-سفر-می-کند

در ادامه سفر هیئت پارلمانی پاکستان رئیس سازمان استخبارات(ISI) قرار است در جریان هفته جاری به کابل بیاید و با مقامات کشور مان دیدار نماید.

به گزارش افغان نیوز: ايازصادق، رئيس ولسى جرگه پاکستان ( قومى اسمبلى) که در راس يک هيئت عالي رتبه به کابل آمده بود هنگام بازگشت به کشورش از سفر زود هنگام رئیس سازمان استخبارات پاکستان خبر داد.

هیئت پارلمانی پاکستان که روز شنبه به کابل آمده بود در جریان سفرش با هیئت اداری مجلسین شورای ملی، رئیس اجرائیه و رئیس جمهورغنی دیدار و گفتگو کردند.

ايازصادق که در راس این هیئت قرار داشت، سفرش را برای بهبود روابط میان دو کشور موثر خواند و گفت که درآينده نزديک براى بهبود روابط وافزايش همکارى درعرصه هاى مختلف سياسى ونظامى ميان دوکشور، بريد جنرال نويدمختار رئيس ادارۀ استخباراتى پاکستان (آى اس آى) به کابل سفرخواهد کرد.

ایاز صادق هدف اصلی سفرش به کابل را بهبود روابط دوباره دو کشور میداند، اما میگوید که در جریان سفر جنرال نوید مختار رئیس آی اس آی در مورد هراس افکنان میان دو طرف گفتگو خواهد شد.

در مقابل به گفتۀ وى، حامد کرزى رييس جمهور پيشين و عبدالله عبدالله رئيس اجرايى حکومت درآينده نزديک به پاکستان سفرخواهد کرد.

رئیس سازمان استخبارات پاکستان درآینده نزدیک به کشورمان سفر می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد