رئیس‌جمهورغنی-ولسوالی‌ها،-منبع-توسعۀ-اقتصادی-اند

رییس جمهور کشور در مراسم افتتاح کنفرانس ملی ولسوالان گفت که ولسوالی‌ها منبع توسعۀ اقتصادی اند و به هر اندازه‌ی که حکومت‌داری محلی تقویت گردد، همان اندازه نیاز به استعمال قوه کاهش میابد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در مراسم افتتاح کنفرانس ملی ولسوالان تحت عنوان “نقشۀ راه برای اصلاحات ادارات محلی” از ولسوالان خواست که در خصوص وضعیت کنونی ولسوالی‌ها و مردم، تصویر روشنی را که در آن نقش، توانایی، مشکلات، خواست‌ها، زیربنا، ارتباطات، اولویت‌ها، تأسیسات و منابع ولسوالی‌ها و ولسوالان، شیوۀ استفاده طرح، هماهنگی و همکاری تسجیل یافته باشد، به شکل کتبی با وی شریک سازند.

آقای غنی گفت که برای تقویت نقش فعال ولسوال‌ها و ولسوالی‌ها، مهم است تا ما دیدگاه خود، همکاران و مردم را جهت واحد بدهیم تا اینکه فضای همکاری و اعتماد به‌وجود آید. وی اضافه‌کرد که بدون داشتن تصویر واضح از ولسوالی‌ها، نه حکومت‌داری محلی تقویت شده می‌تواند و نه هم سطح کیفیت خدمات افزایش میابد.

محمداشرف غنی خاطرنشان ساخت که ولسوالی‌ها منبع توسعۀ اقتصادی اند و به هر اندازه‌ی که حکومت‌داری محلی تقویت گردد، همان اندازه نیاز به استعمال قوه کاهش میابد. وی از ولسوالان خواست که پنج اولویت را از ولسوالی مربوطه و مردم، به شکل کتبی با وی شریک سازند.

رئیس‌جمهورغنی: ولسوالی‌ها، منبع توسعۀ اقتصادی اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد