هیچ-کس-نمی-تواند-با-سرنوشت-مردم-بازی-کند

وزیر سرحدات، اقوام و قبایل می گوید که به هیچ کس اجازه نمیدهیم تا با سر نوشت مردم بازی نماید؛ بنابراین برای جلوگیری از تحریم های انتخاباتی باید بیش تر تلاش شود.

به گزرش افغان نیوز: گل آغا شیرزی، وزیر سرحدات، اقوام و قبایل، روز چهار شنبه(11، میزان) طی یک کنفرانس خبری گفت که برای بقا و ثبات انتخابات باید تلاش و از تحریم نمودن آن جلوگیری صورت گیرد؛ زیرا منافع ملی باید در  اولویت کاری ما قرار گیرد نه منافع شخصی. بنابراین برای هیچ کسی اجازه نمیدهیم تا با سر نوشت مردم بازی نمایند.

 وی افزود؛ حکومت نیز در این راستا و همچنین برای تامین صلح بیشتر تلاش نماید تا زمینه گفتگوی مستقیم با طالبان فراهم شود.

عبدالخالق حسینی پشه ای، رئیس دارالانشاه شوراهای قومی جنوب شرق گفت: وزارت، کمیته های هماهنگی و ارتباطات را در تمام ولایت های کشور برای ارتباطات و هماهنگی در پروسه صلح ایجاد نموده است.

وی افزود؛ وطن در راه بی ثباتی روان است، بنابراین از طرف شورای اقوام و همانگی وزارت پیشنهاد داریم که وزارت باید برای آبادی و تامین صلح و ثبات سیاسی طرح واضح و جامع ارائه نماید.

به باور وی؛ اکثر سیاسیون در استیدیوی رسانه ها فقط حرف میزنند و هیچگونه پلان و پالیسی ای ندارند. زیرا اگر اینها طرح میداشتند، طالبان را در میز مذاکره می کشاندند.

 عتیق الله امر خیل، کارشناس امور نظامی می گوید که متاسفانه در این وطن یکتعداد مافیا و چپاولگر به قدرت هستند. بنابراین تمام شوراهای قومی و مردمی باید برای تامین صلح یک طرح جامع روی دست گیرند.

هیچ کس نمی تواند با سرنوشت مردم بازی کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد