ربوده-شدن-دو-استادخارجی-،-فعالیت-دانشگاه-امریکایی-افغانستان-را-به-تعلیق-درآورد

دانشگاه آمریکایی افغانستان به دلیل ربوده شدن دو استاد آمریکایی و استرالیایی، فعالیت خود را متوقف کرده است و تا زمان معلوم نشدن سرنوشت این دو پروفسور خارجی این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش افغان خبر: مسئولان دانشگاه آمریکایی افغانستان امروز سه‌شنبه (۱۹ اسد) اعلام کردند که تا زمان معلوم شدن سرنوشت دو استاد ربوده‌شده فعالیت این دانشگاه متوقف می‌شود.

روز گذشته دو استاد آمریکایی و استرالیایی این دانشگاه در کابل از سوی افراد مسلح ناشناس ربوده شدند و از سرنوشت آن‌ها تا اکنون اطلاعی در دست نیست.

هرچند پولیس کابل گفته است که عملیاتی را برای معلوم ساختن مکان این دو گروگان خارجی آغاز کرده‌اند، اما تا اکنون موفق نشده‌اند.

دانشگاه آمریکایی افغانستان با صدور بیانیه‌ی گفته است که امنیت استادان و کارمندان این مرکز دانشگاهی برای ادامه فعالیت آش تأمین نیست.

در این بیانیه گفته‌شده است که مشکلات زیادی سر راه استادان و کارمندان این دانشگاه قرار دارد که بزرگ‌ترین این مشکلات نبود امنیت است.

شاهدان عینی گفته‌اند که چند نفر بالباس نیروهای نظامی افغانستان این دو استاد را به‌زور با استفاده از اسلحه وارد موتر کرده و به مکان نامعلوم برده است.

ربوده شدن دو استادخارجی ، فعالیت دانشگاه امریکایی افغانستان را به تعلیق درآورد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد