رسید-مژده-که-ایام-غم-نخواهد-ماند

معاون اول ریاست جمهوری با اعلام «رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند» گفته است که مردم ما نباید به خاطر ویزای هیچ کشوری تحقیر شوند و با سفارت پاکستان نیز هماهنگی صورت گیرد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(18، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که سفارت جمهوری اسلامی پاکستان سقف ویزه هایی را که در روز اجرا می نماید به وزارت خارجه افغانستان رسما معلوم کرده است.

وی افزوده که اکنون ما در کمتر از یک هفته طرح مدیریت امنیتی متقاضیان و مدیریت جمع آوری پاسپورت و تنظیم نوبت را به عهده خواهیم گرفت؛ زیرا مردم ما نباید به خاطر ویزای هیچ کشور تحقیر  و کرامت انسانی شان صدمه ببیند.

آقای صالح در این  مورد می‌گوید که جزییات طرح را با وزارت خارجه افغانستان شریک خواهیم ساخت تا در تطبیق آن با سفارت پاکستان هماهنگی صورت گیرد.

معاون نخست ریاست جمهوری گفته که مسوول یکی از شش حلقه کمیشن کار که سالهاست ویزای مفت پاکستان را به بی عزت ترین شکل آن به مردم به فروس میرساند از ترس اعلامیه دیروز با ما در تماس شد و امروز قرار است بیاید و جزییات را برای ما ارایه نماید.

به گفته صالح؛ درین قسمت پالیسی ما آنست که میشنویم و صداقت و صمیمیت را در حرف طرف می بینیم. شاید چند وقت دیگر تا پیاده شدن این طرح بازهم هموطنان ما در عذاب باشند اما برایشان میگویم که رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند.

این درحالی است که معاون نخست رییس جمهور دیروز (شنبه) در فیسبوکش نوشت که روزانه نزدیک به ۱۰۰ هزار دالر توسط شش حلقه‌ی خاص از فروش ویزا‌ی پاکستان از مردم عام اخاذی می‌شود.

این گفته ها در حالی ابراز می شوند که حدود 20 روز پیش، بر اثر ازدحام مردم که برای گرفتن ویزای پاکستان در استدیوم ورزشی ننگرهار تجمع کرده بودند، ۱۲زن جان باختند و ۱۳ تن دیگر به شمول ۱۰ زن و سه مرد زخمی شدند.

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد