رییس-ستاد-ارتش-مشترک-پاکستان-فردا-وارد-کابل-می-شود

دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان گفته است که قرار است رییس ستاد ارتش پاکستان فردا وراد کابل شود.

به گزارش افغان نیوز: دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی کشور به رسانه ها گفته است که فردا  یکشنبه(9 – میزان)، ژنرال قمرجاوید باجوا، رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در راس یک هیات بلندپایه نظامی این کشور،  وارد کابل می شود.

آقای وزیری می افزاید، ژنرال باجوا در سفرش به کابل با رهبران حکومت وحدت ملی و مقام‌های امنیتی و دفاعی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی علاوه نمود، مبارزه با تروریزم، مشکلات مرزی افغانستان و پاکستان و پروسه صلح افغانستان از محورهای گفتگوهای هیات پاکستانی با مقام‌های افغان خواهد بود.

گفتنی است که رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان پس از آن وارد کابل می شود که هفته گذشته وزیر دفاع امریکا و دبیرکل ناتو در سفری به کابل در یک نشست خبری مشترک با رییس جمهور غنی از پاکستان خواستند که از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و علیه گروه‌های تروریستی در خاک شان اقدام نماید.

آقای غنی نیز در این نشست خبری مشترک با وزیر دفاع امریکا و ناتو در کابل تاکید کرد که افغانستان خواهان صلح با پاکستان در دو بعدی دولت با دولت و صلح با طالبان است که به ضرر هیچ کسی نیست بلکه زمینه انکشاف منطقه ای را فراهم می‌کند.

محمداشرف غنی همچنان در دیداری که روز پنجشنبه هفته گذشته با هیات اداری مجلس نمایندگان داشت گفت که در مذاکرات صلح حکومت افغانستان با پاکستان با شورای ملی مشورت خواهد شد.

رییس ستاد ارتش مشترک پاکستان فردا وارد کابل می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد