زمینه-تحصیل-برای-معلولین-باید-فراهم-شود

وزارت امور سرحدات و قبایل از روز قربانیان تروریزم در افغانستان  تجلیل کرد و از دولت خواست تا زمینه تحصیل را برای معلولین فراهم سازد. به گزارش افغان نیوز: وزارت امور سرحدات و قبایل، امروز شنبه( ۳، سنبله) از روز قربانیان تروریزم در افغانستان تجلیل کرد.

محمد سالم حسنی، مشاور وزارت امور سرحدات و قبایل در این مراسم گفت: تروریستان میخواهند نفاق قومی را در افغانستان راه اندازی کنند و مردم باید در قبال دشمنان این کشور مبارزه کنند.
آقای حسنی بیان داشت: تروریستان هدف عام دارند و میخواهند که نظم عامه را از بین ببرند، زیرا برای آنان فرق نمی کند که در کدام ولایت ناامنی ایجاد می شود.
به گفته مشاور وزارت امور سرحدات و قبایل؛ تروریستان میخواهند جنگ روانی را در جامعه ترویج کنند که نمونه بارز آن را در حملات انتحاری علیه اقوام خاص میتوان مشاهده کرد. بنابراین هرنوع همکاری با تروریستان حرام بوده و جوامع اسلامی باید علیه آنان مبارزه کنند.
این مقام وزارت سرحدات تاکید کرد: هر کسی که مسائل قومی را دامن میزنند در واقع همکار گروه های تروریستی می باشد و در جنگ و خون ریزی شریک پنداشته می شود. زیرا برای تروریستان نیز خون یک قوم نسبت به قوم دیگر برتر نیست و آنها فقط هدف شان را دنبال می کنند. بنابراین حمله تروریستی بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل را نباید به یک قوم خاص نسبت داد. 
حسنی تاکید داشت؛ دولت باید در قبال کسانی که نسبت به تامین امنیت شهروندان غفلت وظیفوی می کنند جدی برخورد نموده و آنها را مجازات کنند تا قوم گرایی خاتمه داده شود.
این درحالی است که هر روز جنگ، حملات انتحاری و تروریستی در نقاط مختلف کشور از مردم افغانستان قربانی می گیرد و نمونه بارز آن حمله برمرکز آموزشی موعود بود که ده ها دانش آموزش را به خاک و خون کشاند.

زمینه تحصیل برای معلولین باید فراهم شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد