مردم-افغانستان-سال‌هاست-درد-افراطیت-را-می-کشند

در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که مردم افغانستان در شرایط حساس کنونی، بیشتر از هر زمان دیگر، نیازمند هم‌گرایی، اخوت و وحدت ملی هستند؛ زیرا سال‌هاست درد خشونت‌، افراطیت، تندروی و تروريزم را می‌کشند.

به گزارش افغان نیوز: پیام ریاست اجراییه به مناسبت عید سعید قربان؛ امیدواریم مردم زخم‌خورده و ماتم‌دیدۀ مان، روزهای خجستۀ عید را در فضای آرام و مملو از خوشی و صفا سپری نمایند.

متأسفانه ملت افغانستان سال‌هاست درد خشونت‌، افراطیت، تندروی و تروريزم را می‌کشند. امیدواریم به برکت روزهای پرمیمنت عید سعید قربان که نماد میانه‌روی، اعتدال، برابری و خویشتن‌داری است، سرزمین پرافتخار و ملت نجیب ما از مصیبت، خشونت و جنگ تحمیل شده رهایی یابند.

درس و پیام عید قربان وحدت و همگرایی است. مردم افغانستان در شرایط حساس کنونی، بیشتر از هر زمان دیگر، نیازمند هم‌گرایی، اخوت و وحدت ملی هستند. یکپارچگی ملی تنها راه غلبه بر هراس‌افگنی و فایق‌آمدن بر بحران کنونی است.

همزمان با فرارسیدن عید از قهرمانی، فداکاری و ایستاده‌گی نیروهای امنیتی کشور در دفاع از سرزمین و تمامیت ارضی کشور قدردانی ویژه کنیم. مردم افغانستان، جان‌بازی، از خودگذری و ایستادگی نیروهای امنیتی کشور را هرگز از یاد نخواهند برد.

به روح شهدا و قربانیان حوادث تروریستی درود می‌فرستم و با خانواده‌های آنان ابراز همدردی و غم‌شریکی داریم.

مردم افغانستان سال‌هاست درد افراطیت را می کشند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد