زیبایی،-قوت-و-ثبات-افغانستان-در-وجود-اقوام-با-هم-برابر-است

اشرف غنی، رییس جمهور کشور جزئیات نامه نشر شده از طرف فردی منصوب به ریاست عمومی ادارۀ امور ریاست جمهوری را مرور و از آن شدیداً متاثر گردیده و اظهار داشته که ثبات افغانستان در وجود اقوام و مردمان با هم برابر است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، رفتار، فکر و عملکرد تبعیض آمیز در تمامی عرصه ها بخصوص در داخل دستگاه حکومتی را شدیداً محکوم می کند و به هیچ نهاد و فردی اجازۀ خدشه دار کردن وحدت ملی، همدلی و اتفاق اقوام و مردم افغانستان را نمی دهد.

بر بنیاد اسنادی که چندی پیش در صفحه تلگرام صواب الدین مخکش کارمند اداره امور منتشر شده، چند تن از مقام‌های عالی رتبه این اداره تصمیم گرفته اند، بجز از قوم پشتون از دیگر اقوام، تاجیک، ازبیک، هزاره و متباقی اقوام کسی را استخدام نکنند.

رئیس جمهور کشور در پایان سفر رسمی خود در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جزئیات نامه نشر شده از طرف فردی منصوب به ریاست عمومی ادارۀ امور ریاست جمهوری را مرور و از آن شدیداً متاثر گردیده است.

رئیس جمهور غنی به لوی څارنوالی کشور هدایت داده است تا در این خصوص تحقیقات همه جانبه انجام داده و در تشخیص عامل و یا عاملین این رفتار زشت اقدام نموده و در روشنی احکام قانون اساسی و سایر قوانین نافذۀ کشور با آنان برخورد نماید.

 رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفت: ” زیبایی افغانستان و قوت و ثبات آن در وجود اقوام و مردمان با هم برابر و مساوی این سرزمین باعزت است و برای من افتخار بزرگتر از این نیست که با افتخار از آنها نمایندگی نمایم.

زیبایی، قوت و ثبات افغانستان در وجود اقوام با هم برابر است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد