سران-حکومت-سیاست-تبعیض-و-تکروی-را-پیشه-کرده-اند

صبغت الله مجددی یک تن از رهبران مجاهدین بامتهم کردن سران حکومت گفت : آنان سیاست تبعیض و تکروی را پیشه کرده اند وباید به این سیاست پایان دهند

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، صبغت الله مجددی یک تن از رهبران مجاهدین امروز (پنج شنبه 21 ثور) در یک برنامه خبری در کابل گفت؛ سران حکومت وحدت ملی سیاست تبعیض و تکروی را پیشه کرده اند که اگر به این سیاست خود نقطه پایان نگذارند، ملت افغانستان دیگر تحمل کرده نمیتوانند.

مجددی افزود؛ رئیس جمهور غنی به حرف‌های وی توجه نمی‌کند، گویا فراموش کرده است که او را من به قدرت رساندم و اگر بخواهم نیز میتوانم برکنار کنم. او افزود؛ 90 درصد عامل پیروزی محمد اشرف غنی بعنوان رئیس جمهور افغانستان من بودم.

این مجاهد بیان داشت؛ حکومت خود را اصلاح کند و خواست مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد و اگر اصلاحات را ایجاد نکند، مردم خود وارد عمل خواهند شد.

از سوی دیگر محمد یونس قانونی یکی دیگر از مجاهدین گفت؛ افغانستان در شرایط کنونی در حالت بحران قرار دارد و برای بیرون رفت از این مشکل باید احزاب و اقوام افغانستان بین خود اتحاده داشته باشند.

قانونی گفت؛ در حال حاضر حکومت سیاست تک قومی را پیشه کرده است و با این وضعیت کشور به بحران میرود و مردم افغانستان چنین وضعیت را نمی‌خواهند.

او افزود؛ اقوام افغانستان همانند گل های یک باغ است که بدون یکی از این گل ها باغ زیبایی خود را از دست می‌دهد.

به گفته ی قانونی مردم افغانستان نیازمند عدالت اجتماعی است و باید حکومت و ملت برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند. او افزود؛ کسانی هستند که پروژه نفاق بین شیعه و سنی را در افغانستان پیش میبرد و انان بدانند که این پروژه به جای نمی رسد و ناکام است.

این مجاهد تاکید کرد؛ گذشته را نمیشود تغییر داد اما میتوان از گذشته پند عبرت گرفت و برای آبادانی کشور استفاده کرد. او افزود؛ برگشت به گذشته به معنی قربانی نسل جوان کشور است و نباید ملت افغانستان به گذشته برگردند.

 

 

سران حکومت سیاست تبعیض و تکروی را پیشه کرده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد