سرمایه‌گذاری-بانک-توسعه-آسیایی-در-بخش-زیربنایی-کشور

رییس اجرایی بانک توسعه آسیاسی برای جنوب و مرکز آسیا از آماگی اش برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌های زیربنایی افغانستان خبر داد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحت ملی ناوقت روز سه شنبه( ۲۱ حوت) با شتراپتی شیواجی، رییس اجرایی بانک توسعه‌ آسیا برای افغانستان، بنگلادیش، بوتان، هند، لاوس، تاجیکستان و ترکمنستان در دفتر کارش در قصر سیپدار دیدار کرد.

در این نشست آقای شیواجی گزارش مفصلی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک توسعه آسیایی در منطقه و افغانستان ارایه کرد و از همکاری‌های حکومت افغانستان با این نهاد سپاس‌گزاری نمود. وی همچنان در صحبت‌های خود از آمادگی این بانک برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌های زیربنایی، انرژی تجدید پذیر و برنامه‌هایی‌که رشد و توسعه‌ اقتصادی در افغانستان را کمک نماید، خبرداد.

آقای عبدالله با قدردانی از تلاش‌های آقای شیواجی بانک توسعه آسیایی را از شرکای خوب افغانستان خواند و از سرمایه‌گذاری‌ها و حضور این بانک در افغانستان به نیکی یاد کرد.

رییس اجراییه در صحبت‌های خود خواهان ادامه سرمایه‌گذاری‌ بانک در بخش‌های زیربنایی و انرژی تجدیدپذیر گردید و از این نهاد خواست تا به اساس اولویت‌های حکومت افغانستان کشور را در مسیر رشد و توسعه اقتصادی یاری رساند.

سرمایه‌گذاری بانک توسعه آسیایی در بخش زیربنایی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد