طرح‌های-ناکامورا-در-سایر-ولایت‌ها-عملی-می‌شود

رییس جمهور غنی تاکید داشت که از طرح‌ها و برنامه های داکتر ناکامورا در زمینه‌ی سرسبزی و جنگل داری ولایت‌های لویه پکتیا و کابل نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در دیدار با کارمندان و ورثه‌ی شهدای موسسه‌ی Japan Peace Medical Services»» بر ضرورت تطبیق طرح‌های داکتر ناکامورا، تاکید کرد.

آقای غنی، ضمن غم‌شریکی دوباره به قربانیان حمله‌ی تروریستی در ننگرهار که همراه با داکتر ناکامورا شمار دیگری از شهروندان ما نیز شهید شده بودند، بیان داشت که حکم توزیع ۴ باب اپارتمان رهایشی برای خانواده۴شهید یاد شده، صادر شده است.

وی با ستایش از فعالیت‌های داکتر ناکامورا و کارمندان موسسه‌ی« Japan Peace Medical Services»، در ولایات شرقی کشور گفت که از طرح‌ها و برنامه های داکتر ناکامورا در زمینه‌ی سرسبزی و جنگل داری در ولایت‌های لویه پکتیا و کابل نیز استفاده خواهد شد.

همین‌گونه، رئیس جمهور غنی به پاس ارج‌گذاری داکتر ناکامورا و شهدای موسسه‌ی نامبرده در ننگرهار، یکی از تندیس‌هایی را که محصلین پوهنتون‌های افغانستان با چهره‌ی داکتر ناکامورا مزین کرده بودند وبه رئیس جمهور فرستاده بودند، به کارمندان آن موسسه اهدا کرد.

این درحالی است که تتسو ناکامورا، ۷۳ ساله یک پزشک جاپانی بود و بخش عمده زندگی و حرفه خود را وقف بهبود زندگی افغان‌ها کرد؛ اما روز چهار شنبه(13، قوس) سال جاری در نتیجه یک حمله مسلحانه در ولایت ننگرهار کشته شد.

طرح‌های ناکامورا در سایر ولایت‌ها عملی می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد