عبدالله-عبدالله-طالبان-به-صلح-باور-ندارند

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور میگوید که طالبان هنوز به روند صلح باور ندارند و فکر میکنند که این روند با حکومت وحدت ملی موفق نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: دومین دور پیکارهای انتخاباتی تیم ثبات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله امروز سه شنبه ۲۹ اسد در تالار لوی جرکه برگزار گردید.

عبدالله عبدالله در جریان سخنرانی های خود در این مراسم تاکید می کند که طالبان به دلیل نداشتن اطمینان به روند صلح، هنوز توافق نکرده اند که با دولت افغانستان مذاکرات مستقیم را آغاز نمایند.

آقای عبدالله تصریح می کند که طالبان نیز حکومت دست نشانده آقای غنی را قبول ندارد و حکومت وی را نامشروع و غیر قابل قبول برای این گروه و مردم افغانستان می دانند.

عبدالله خاطر نشان ساخت که آقای غنی بدون هیچ گونه توجه به گفته های گذشته اش که سواستفاده از امکانات دولتی را در کمپاین های انتخاباتی خلاف قانون انتخابات دانسته بود اکنون خود دست به چنین تخلفات انتخاباتی می زند.

وی همچنان علاوه می کند که یکی از دلایل اصلی وجود فاصله میان دولت و ملت و افزایش ناامنی در کشور به خاطر خودکامگی های رئیس جمهور فعلی می باشد.

عبدالله انتخابات را دستاورد بزرگ مردمی می خواند و از حکومت می خواهد که در تامین امنیت انتخابات و شفافیت آن تلاش نمایند و دیگر دست به تقلب و ایجاد حکومت نامشروع و خلاف خواسته های مردم نزند.

او تیم رقیب خود را به دروغگویی و وعده های بی اساس و تحقق نیافتن برنامه هایش متهم نموده می گوید در طول ۵ سال حکومت اقای غنی هر آنچه در جریان کمپاین هایش به مردم وعده داده بود تحقق نیافته و تمامی آن وعده ها دروغ به اثبات رسیده است.

این در حالی است که آقای عبدالله خود شریک قدرت آقای غنی است و در حکومت وحدت ملی سهم بارز داشت.

عبدالله عبدالله: طالبان به صلح باور ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد