عبدالله-عبدالله،-حمله-انتحاری-امروز-را-محکوم-کرد

ریاست اجراییه در اعلامیه خود که در ارتباط به حمله انتحاری امروز منتشرکرده ،آمده است: حمله انتحاری گروه طلبان و تروریستان در نزدیکی سپیدار و ارگ یک عمل بزدلانه و دوراز انسانیت پنداشته می شود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: عبدالله عبدالله رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی امروزچهارشنبه(10 جوزا) طی یک اعلامیه بیان داشته است که  يكبار ديگر طالبان و تروریست‌های منفور٬ چهره شيطاني، غير اسلامي و درنده خویی خویش را به نمايش گذاشتند.

عبدالله تصریح نمود اين وحشیان با راه اندازی حمله انتحاری در ماه مبارك رمضان باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان ملکی ما گردیدند. 
رئیس اجراییه تاکید نمود: این عمل بزدلانه و به دور از انسانیت طالبان و تروریست‌های زبون یک‌بار دیگر ماهیت انسان ستیزانه و ددمنشانه این دشمنان کوردل را به نمایش ‌گذاشت.
او همجنان اظهار داشت، در این لحظات الم‌ناک در حالی‌که به شهدای این حادثه بهشت برین و به زخمی‌ها شفای عاجل آرزو می‌کنیم٬ به نیروهای امنیتی و همچنان شفاخانه‌های کابل هدایت داده‌ایم تا با هوشياري بيش‌تر در تأمین امنیت شهروندان و رسيدگي عاجل و كامل به قربانیان حادثه از هيچ‌نوع تلاش دريغ ننمايند.
آقای عبدالله خاطر نشان ساخت: " به هم‌وطنان و شهروندان کابل مسوولانه اطمينان می‌دهیم که با تمام توان و قوت و به ياري ايزد ذوالجلال به این حمله طالبان و تروریست‌ها و همکاران سياه دل داخلی و خارجی آنان پاسخ جدي داده و اين جنایتکاران را به سزاي اعمال شان مي‌رسانيم."
وی یادآور می شود که این عملیات‌ جنایتکارانه تروریست‌ها چه در داخل و چه در ساير نقاط جهان٬‌‌ یکبار دیگر ضرورت همکاری همه جانبه برای مقابله با این پدیده شوم و ننگین را بیش‌تر از پیش مطرح می‌سازد و ما به ياري خالق توانا، همکاری مردم با شهامت افغانستان و متحدان بین‌المللی افغانستان مبارزه خود را برای نابود سازی تروریست‌ها با قاطعیت و جدیت بيش‌تر دنبال می‌کنیم

عبدالله عبدالله، حمله انتحاری امروز را محکوم کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد