غنی-بازار-سرپوشیده-در-کابل-دوباره-ایجاد-می‌گردد

رییس جمهور غنی در دیدار با دست‌فروشان و کراچی‌وان‌ها تاکید داشت که در مرکز شهر، بازار سرپوشیده دوباره ایجاد می‌گردد و ماشین‌خانۀ کابل نیز برای تشبث و ایجاد کار، فعال خواهد‌شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور کشور در صحبتی، به آنها افزود که احترام به شما برای هرشهروند به‌شمول من فرض است، شما روزی حلال به دست می‌آورید و به این وجه افتخار من‌هستید.

وی اضافه‌کرد: هدف ما این است تا شیوۀ دولت‌داری را از زور به شیوۀ خدمت‌گذاری به مردم و ملت مبدل‌سازیم و روش ما باید مردم محور باشد. زیرا افغانستان کشور غنی است و باید فهم استفاده از سرمایه‌های آن را احیا نماییم تا ما را به رفاه و ثبات برساند.

آقای غنی به ادارۀ امور و معاونیت ریاست دفتر ریاست‌جمهوری و نیز ادارۀ شاروالی کابل هدایت‌داد تا در هماهنگی با صنف دست‌فروشان، مشکلات و نیازمندی‌های این قشر را تحلیل و بررسی نموده، طرح‌ها و راه‌های‌حل مناسب را جستجو نمایند.

رئیس‌جمهورغنی گفت که در مرکز شهر، بازار سرپوشیده دوباره ایجاد می‌گردد و ماشین‌خانۀ کابل نیز برای تشبث و ایجاد کار، فعال خواهد‌شد و تلاش می‌شود تا زمینه‌ها و تسهیلات لازم برای فعالیت دست‌فروشان فراهم‌گردد.

غنی: بازار سرپوشیده در کابل دوباره ایجاد می‌گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد