قوماندان-امنیه-و-فرمانده-گارنیزیون-کابل-از-وظایف-شان-برکنار-شدند

جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل در یک برنامه خبری اعلام کرد که دکر جنرال گل نبی احمدزی، فرمانده گارنیزیون کابل و حسن‌شاه فروغ قوماندان امنیه کابل از وظایف شان برکنار شدند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل امروز (دوشنبه22جوزا) اعلام کرد که دکر جنرال گل نبی احمدزی، فرمانده گارنیزیون کابل و حسن‌شاه فروغ قوماندان امنیه کابل از وظایف شان برکنار شدند و هدف این اقدام حکومت نیز برای تحقیق بهتر خشونت روز چهارشنبه 12 جوزا است.

آقای رسولی گفت: هیئت موظف شده از سوی مقام ریاست جمهوری و ریاست اجراییه پس از بررسی ابتدایی تصمیم گرفته اند که دکر جنرال گل نبی احمدزی، فرمانده گارنیزیون کابل و حسن‌شاه فروغ قوماندان امنیه کابل از وظایف شان را برکنار شوند.

سخنگوی دادستانی کل بیان داشت: به تعلیق در آوردن وظایف قوماندان امنیه و فرمانده گارنیزیون کابل برای تحقیق بهتر بوده است و افراد نامبرد تا معلوم شدن قضیه بیگناه اند.

رسولی گفت: دادستانی کل موضوع خشونت روز جمعه 12 جوزا را به شکل بی‌طرفانه و مستقلانه بررسی می‌کند  و اگر کسانی دیگر در جریان تحقیق متهم به قضیه دانسته شوند مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

او افزود:حکومت مسئول حفاظت از قانون و کرامت انسانی تمام اتباع کشور است و حکومت ایجازه به هیچ کس نمی‌دهد که حقوق اتباع را تلف کند. رسولی تاکید کرد: تمام اتباع کشور بدون در نظر داشت وظایف شان در برابر قانون مساوی اند.

در اخیر سخنگوی دادستانی کل گفت: نتیجه تحقیق هر چه باشد در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

 

قوماندان امنیه و فرمانده گارنیزیون کابل از وظایف شان برکنار شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد