ما-نباید-منتظر-باشیم-که-اوضاع-تغییر-کند-و-سرمایه‌گذاری-نماییم

رییس اجراییه کشور، درباره گسترش مناسبات تجاری با هند صحبت کرد و گفت : ما نباید منتظر باشیم که اوضاع تغییر کند و سرمایه‌گذاری نماییم.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه افغانستان،که صبح روز جمعه در کنفرانس "شورای روابط جهانی هند" در دهلی جدید سخنرانى ميکرد، افزود که تروریستان نمی‌توانند روند تغییر و توسعه افغانستان را متوقف کنند.

دوکتور عبدالله عبدالله درباره ناآرامی‌های شمال کشور گفت که برخی‌ها فکر می‌کنند داعش از جانب ناتو و دولت افغانستان حمایت می‌شود؛ اما این مساله بی‌بنیاد است و ما بدون تمیز قایل‌شدن با گروه‌های هراس‌افگن مبارزه می‌کنیم.

رییس اجراییه کشور، درباره گسترش مناسبات تجاری با هند صحبت کرد و گفت :  ما نباید منتظر باشیم که اوضاع تغییر کند و سرمایه‌گذاری نماییم.

به نقل ازخبرنامه مطبوعاتى رياست اجراييه کشور ، در این کنفرانس که با اشتراک شمار زیادی از دیپلومات‌ها، پژوهشگران، روزنامه‌گاران و شخصیت‌های هندی برگزار شده بود، رییس اجراییه کشور افزود که افغانستان به گذشته تاریک بر نخواهد گشت.

دوکتور عبدالله عبدالله افزود که دولت افغانستان تفاوتی میان تروریستان قایل نیست و آن‌ها را به خوب و بد تقسیم نمی‌کند.

رییس اجراییه افغانستان بر گسترش مناسبات منطقه‌یی تاکید ورزید و گفت که افغانستان به عنوان پلی میان جنوب و مرکز آسیا عمل می‌کند و به هیچ کشوری در منطقه تهدید نیست.

دوکتور عبدالله عبدالله درباره روابط کابل با اسلام آباد صحبت کرد و گفت که چالش‌هایی در روابط دو کشور وجود دارد و همه باید بدانند که رفاه و ثبات افغانستان به معنای رفاه و ثبات منطقه است.

رییس اجراییه افزود: مردم افغانستان صلح می‌خواهند و به همین دلیل ما درهای مذاکره و تفاهم با مخالفان مسلح را باز گذاشتیم.

ما نباید منتظر باشیم که اوضاع تغییر کند و سرمایه‌گذاری نماییم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد