مردم-جوزجان-از-ائتلاف-نجات-افغانستان-اعلام-حمایت-کردند

مردم ولایت جوزجان با راه اندازی یک همایش بزرگ در شهر شبرغان، مرکز این ولایت از ائتلاف نجات افغانستان اعلام حمایت کردند.

به گزارش افغان نیوز: شعار های که هزاران تن از مردم جوزجان در این همایش سر دادند اند از: "جنرال دوستم برای ما خط قرمز است" اشرف غنی حیا کن جنرال دوستم را صدا کن" این مظاهره کننده گان هوشدار دادند که در مقابل هر نوع توطئه ایستادگی خواهند کرد.

تجمع کنندگان گفتند که سران ائتلاف با حمایت مردم در برابر ستم و تبعیض سرخم نخواهند کرد و این توطئه های حکومت را به آدرس رهبران ائتلاف نجات افغانستان غیر قابل تحمل اعلام کردند.

آنها اظهار داشتند که ما اقدامات تک فردی و تک قومی در امور حکومت را قبول نخواهیم کرد و حضور جامعه جهانی در افغانستان را یک ضرورت مبرم می پنداریم.

پسر جنرال دوستم(باتور دوستم) گفت: هدف از تشکیل ائتلاف نجات افغانستان، آوردن اصلاحات و برگزاری انتخابات شفاف پارلمانی و ولسوالی در افغانستان می باشد. هیچ کس از تشکیل این ائتلاف نگران نباشد، زیرا هدف این ائتلاف بر اندازی نظام نیست بلکه طرفدار سرکوب گروهای تروریستی در  افغانستان می باشد.

سردار محمد سعیدی رییس کمیته سیاسی زون شمال حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان نیز اظهار نمود که حکومت به دلیل آغوشته شدن به فساد نیاز به اصلاح دارد. این حکومت باید به خواستهای سران ائتلاف نجات افغانستان اهمیت قایل شود.

مردم جوزجان از ائتلاف نجات افغانستان اعلام حمایت کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد