معاشات-سه-ماهه-منسووبین-پولیس-به‌زودی-پرداخت-می‌شود

معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله به مسئولین اداره مالی و بودجه این وزارت، دستور داد که هرچه عاجل در زمینه پرداخت معاشات سه ماهه منسوبین پولیس ترافیک اقدام نمایند.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، روزگذشته در نشستی که با مسئولین پولیس ترافیک داشت، مشکلات و چالشهای آنان را استماع نمود و جهت رسیدگی به آن به مسئولین مربوط هدایات لازم داد.

معین ارشد امورامنیتی به مسئولین اداره مالی و بودجه این وزارت، دستور داد که هرچه عاجل در زمینه پرداخت معاشات سه ماهه منسوبین پولیس ترافیک اقدام نمایند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات منسوبین پولیس ترافیک در راستای بهبود نظم ترافیک، تاکید نمود و گفت که نیاز است در نظم ترافیک شهری به ویژه در شهر کابل بیشتر از پیش تلاش صورت گیرد.

در همین حال، مسئولین پولیس ترافیک طرحی را که به منظور بهبود نظم ترافیک در شهر کابل، از سوی اداره پولیس ترافیک تدوین گردیده است، با معین ارشد امور امنیتی پیشکش نمودند.

این درحالی است که شماری از نیروهای پولیس ترافیک از عدم پرداخت معاش ماهانۀ خود شکایت دارند و می گویند که 3 ماه از وقت معیین آن می گذرد، اما تاکنون معاش شان پرداخته نشده است.

معاشات سه ماهه منسووبین پولیس به‌زودی پرداخت می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد