معاون-والی-سرپل-امروز-رسما-به-کارش-آغاز-کرد

عبدالمالک عظیمی که از سوی والی ولایت سرپل معرفی شده بود امروز ، رسماً به حيث معاون مقام ولايت به کارش آغاز نمود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: محمد ظاهر وحدت والی سرپل، امروز چهارشنبه (10 جوزا) طی یک مراسم با شکوه، عبدالمالک عظیمی را به عنوان معاون مقام ولایت سرپل معرفی کرد.

والی این ولایت با ابراز این که کندکاری و سهل انگاری در استخدام افراد در مرکز انتقال کرده است می گوید: "در صورتى که یک مامور پس از سپری نمودن امتحان ماه ها سرگردان بماند، پس چگونه توقع کار از کارمند داشته باشیم."

محمد عظیم قویاش سناتور مردم سرپل در مشرانوجرگه نیز تاکید نمود که دولت وحدت ملی در تامین امنیت مردم سرپل به بی توجه است از سخنان والی سرپل با بیان واقعیت های ناامنی و تهدیدات طالبان در برابر رسانه ها و مردم قدردانی نمود.

محمد نور رحمانی ريیس شورای ولایتی، وضعیت امنیتی سرپل را بی نهایت نگران کننده عنوان نموده، از مردم خواستند تا در کنار نیروهای امنیتی ایستادگی نمایند؛ در غیر آن با سقوط ولایت سرپل، طالبان به هیچ کسی رحم نخواهند کرد.

وی شماری از مسوولان امنیتی و نهادهای عدلی و قضایی را در این ولایت متهم به فساد نموده گفت بیشتر کسانی که به صفوف مخالفین رفتند، بنابر بی کفایتی برخی مسوولان امنیتی و فساد ارگان های عدلی وقضای به مخالفین پیوستند.

عبدالمالک عظیمی معاون در اين مراسم افزود که در برابر مسوولیت هایش در چوکات قانون در خدمت مردم خواهد بود.

قابل ذکر است که عبدالمالک عظيمى طى رقابت آزاد، حدود يکسال قبل در مرکز کشور انتخاب شده بود؛ اما تاکنون به علت های نامعلومی، منظوری موصوف از سوی ریيس جمهور پذیرفته نشده بود.

 

معاون والی سرپل امروز رسما به کارش آغاز کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد