مقام‌های-ا-ا-با-ازبیکستان-گفتگو-کردند

وزارت ترانسپورت و هوانوردی می‌گوید که نشستی را با مقام‌های ازبیکستان به هدف تقویت روابط بیشتر تجارتی میان دو کشور برگزار کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ این وزارت امروز ( سه‌شنبه، 29 حوت) در رشته پیام‌های ایکس گفته است که این نشست روی تقویت روابط اقتصادی میان امارت اسلامی و هیات ازبیکستانی برگزار شده است.

براساس خبرنامه‌ای این وزارت، نماینده وزارت ترانسپورت و هوانوردی با  هیات امارت اسلامی متشکل از؛ نمایندگان معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزراء، وزارت‌های صنعت و تجارت، مالیه، امور خارجه، معادن و پطرولیم و اداره خط‌آهن با هیات کشور ازبیکستان در نشست تقویت روابط اقتصادی، در حیرتان ولایت بلخ اشتراک کرده است.

در این نشست مقام‌های امارت اسلامی با هیات ازبیکستانی روی توسعه همکاری‌های چندجانبه در زمینه ترانسپورت بین‌المللی، تسریع روند صدور ویزا به رانندگان افغان و برخی موضوعات دیگر گفتگو کرده‌‌اند.

این در حالی است که نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و امیر خان متقی، سرپرست وزارت خارجه امارت اسلامی چندی قبل به دعوت رسمی کشور ازبیکستان به هدف تقویت روابط اقتصادی میان دو کشور، عازم آن کشور شده بودند.

-

مقام‌های ا.ا با ازبیکستان گفتگو کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد